معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان اینکه بروکراسی و کاغذ بازی ادارای باعث دلسردی سرمایه گذاران می شود بر لزوم حذف این نوع بروکراسی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۷۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 01 August 2016

به گزارش ایرنا ، اقبال عباسی روز دوشنبه در جلسه ستاد تسهیل موانع تولید استان در شهرک صنعتی آرتاپلاست نمین افزود: در این زمینه نیاز است نهایت هماهنگی و همسویی در بین ادارات و نهادهای مختلف دولتی برای خدمات رسانی به سرمایه گذاران انجام شود.
او اظهار کرد: تمام زیرساخت ها و موارد مورد نیاز برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و استقرار واحدهای صنعتی در استان باید فراهم شود و در این راه قصور و کوتاهی هیچ اداره ای قابل قبول نیست.
وی همچنین با اشاره به اینکه بودجه های دولتی برای اتمام و یا راه اندازی پروژه های اقتصادی و اشتغال زا بسیار محدود است بیان کرد: فراهم کردن بستر برای ترغیب و حضور بیشتر سرمایه گذاران در استان موجب توسعه صنعتی و افزایش فرصت های شغلی برای افراد جویای کار می شود.
فرماندار نمین هم در این جلسه گفت: بخش خصوصی بازوی اقتصاد مقاومتی است.
فرهاد عبدالعلی پور افزود: استفاده از سرمایه گذاران و بخش خصوصی میانبری مهم در دستیابی به اهداف کلان اقتصادی و اشتغالی است و این امر به نوبه خود بسط عدالت اجتماعی و توسعه یکپارچه و متوازن را به دنبال خواهد داشت.
سیدحامد عاملی ، رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل نیز با اشاره به سرمایه گذاری کلان صورت گرفته در شهرک خصوصی آرتا پلاست و طرح های توسعه قابل توجه این شهرک حمایت از این مجموعه از حل و فصل تمام مشکلات آن از جمله تامین زیرساخت های مورد نیاز از جمله آب خبر داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار