فرماندار گچساران گفت: امسال ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بخش آب‌رسانی در این شهرستان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۲۷۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰ 03 August 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، عبدالرحیم رحیمی در جلسه مشورتی با دهیاران گچساران اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات روستاییان اولویت دهیاران باشد.

وی با تأکید بر اینکه دهیاران باید با تعامل با مردم روستا و شوراهای اسلامی در جهت توسعه و آبادانی روستاها تلاش کنند، افزود: خدمات‌رسانی به مردم روستا اولویت دهیاران باشد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه پیشرفت‌های روستاها پس از انقلاب اسلامی مشهود است و کسی نمی‌تواند این پیشرفتها را نادیده بگیرد، گفت: الحمدالله با وجود نعمت آب در استان ما تاکنون با مشکل کم آبی روبه‌رو نبوده‌ایم ولی باید برنامه ریزی و تدابیر لازم جهت ذخیره سازی منابع آب را برای مقابله با کم آبی داشته باشم.

رحیمی عنوان کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی امسال برای نخستین بار مبلغ 38 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی اعتبار برای استان ما برای بخش آب‌رسانی در نظر گرفته شده که 7 میلیارد و 500 میلیون تومان آن سهیمه شهرستان گچساران است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، گفت: از دهیاران درخواست داریم تا ضمن بررسی مسائل و مشکلات حوزه‌های مربوط به خود را به فرمانداری تحویل تا در اختیار هیئت دولت برای بررسی قرار داده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار