کد خبر: ۲۷۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 03 August 2016

مدیرکل هواشناسی سیستان وبلوچستان از برگزاری نخستین کارگروه توسعه مدیریت ومنابع سازمان هواشناسی کشور در چابهار خبر داد.

محمدرضا امیر مرادی، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستانگفت: در این کارگروه مرتضی امیرشقاقی، معاون توسعه مدیرت و منابع، ابراهیم میرزایی معاون فنی و شبکه ایستگاه‌ها به همراه تعدادی از مدیران ارشد سازمان و مدیران کل ادارات هواشناسی استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل، لرستان، همدان، یزد، گلستان و کردستان حضور دارند.

امیر مرادی حضور مسئولان ارشد سازمان را فرصتی مغتنم برای رفع نیازهای هواشناسی استان برشمرد و بیان کرد: بازدید تصمیم گیران ارشد سازمان هواشناسی از ظرفیت‌های استان، فرصتی مناسب برای معرفی استان و رفع نیازهای آن در حوزه هواشناسی است.

این مسئول ادامه داد: سفر مدیران ارشد سازمان با دعوت و پیگیری اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان انجام‌شده و امیدواریم نتایج خوب این سفر ما را در خدمات‌رسانی بهتر به مردم عزیز استان یاری کند.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، مسئولان ارشد سازمان در بازدیدهای جداگانه‌ای از ایستگاه سینوپتیک فرودگاهی و جو بالای زاهدان، گروه پیش بینی وضع هوا و اداره مهندسی تجهیزات استان دیدن کردند و در پایان در نشست مشترک با کارکنان هواشناسی سیستان و بلوچستان حاضر شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار