روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از وقوع انفجار گاز در یک مراسم عروسی و راهی شدن 8 نفر به یکی از بیمارستان های این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۷۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 05 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، به دنبال وقوع انفجار سیلندر گاز پینک نیک در روستای زاکان در 18 کیلومتری قزوین، 11 مصدوم این حادثه را دچار سوختگی کرد که 8 تن از آنان به علت شدت جراحت های وارد شده به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند.
این گزارش، وقوع حادثه را ساعت 12 و 58 دقیقه ظهر امروز /جمعه/ اعلام و افزود: سه تن از حادثه دیدگان با سوختگی سطحی در محل وقوع سانحه درمان و 8 تن دیگر با سوختگی 15 تا 60 درصدی به بیمارستان انتقال داده شدند.
در همین رابطه پرستار بخش اورژانس مرکز آموزشی، درمانی شهید رجایی قزوین گفت: پس از انتقال آسیب دیدگان این حادثه به بیمارستان در ساعت 13 و 20 دقیقه، تیم پزشکی و پرستاری بر بالین بیماران حاضر و ضمن رسیدگی و اقدام های اولیه، برای کاهش شدت درد آنها را اینتوبه (لوله تراشه ای که جهت تنفس بهتر در ریه جاگذاری می شود) کردند.
شهنار اکبری ادامه داد: از 8 مصدوم این حادثه، یک تن ترخیص و 7 بیمار دیگر در بخش اورژانس تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.
اکبری، میانگین سنی حادثه دیدگان بستری شده را 20 تا 40 سال اعلام و یادآور شد: بیشترین سوختگی در قسمت صورت و دست این افراد است.
پرستار بخش اورژانس بیمارستان شهیدرجایی در پایان اضافه کرد: دو مجروح این حادثه متاسفانه وضعیت خوبی ندارند و به احتمال زیاد برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح سوختگی رشت منتقل شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار