حجت السلام ایوب رنجبری:
امام جمعه ماکو گفت: خبرنگاران بسان هدهدهای حضرت سلیمان هستند.
کد خبر: ۲۷۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 07 August 2016
حجت الاسلام ایوب رنجبری ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به مانند هدهدهای سلیمان نبی رسالت سنگینی در زمینه اطلاع رسانی جامعه بر دوش دارند و انجام وظایف خبرنگاران با وجود مشکلات پیش روی این قشر ستودنی است.

 وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش کم نظیر و استثنایی در جامعه دارند گفت: قلم و بیان رسانه‌ها در پیشرفت جامعه نقش بسیار مهمی دارد و خبرنگاران و رسانه های مختلف باید در مسیر آگاهی بخشی واقعی به مردم و ارتقای سطح دانش و بینش گام بردارند.

رنجبری با اشاره به اینکه قرآن کریم شایعه‌سازان را مستحق عذاب الیم دانسته گفت: انتشار واقعی و شفاف اخبار موجب جلوگیری از انتشار شایعات و ایجاد یک امنیت روانی بین افراد جامعه می‌شود.

وی با اشاره به این که رسانه ها باید برای تقویت روحیه امید و جلوگیری از یاس در بین مردم گام بردارند، گفت: پایه هر نظام و زندگی فردی به امید استوار است و نباید این امید در دل مردم متزلزل شود.

امام جمعه ماکو با بیان اینکه خبر صادقانه و صحیح و به موقع، باعث روشنگری و بصیرت‌افزایی جامعه می‌شود افزود: در این میان خبرنگار به عنوان چشم بینا و زبان گویای جامعه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و باید همه تلاش خود را بکنند که نگذارند بیگانگان با خبرهای دروغین افکار عمومی را بهم بریزند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار