رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان همدان از اجرای طرح پاکسازی صنوف و اماکن عمومی از مصادیق ناهنجای های اجتماعی و اخلاقی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 08 August 2016
 رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان همدان از اجرای طرح پاکسازی صنوف و اماکن عمومی از مصادیق ناهنجای های اجتماعی و اخلاقی در همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ احمد رحیمی از اجرای طرح پاکسازی صنوف و اماکن عمومی از مصادیق ناهنجای های اجتماعی و اخلاقی در همدان خبر داد و گفت: پلیس امنیت عمومی در راستای ارتقا امنیت اخلاقی و اجتماعی در اماکن عمومی و مقابله با مظاهر علنی فساد، با بکارگیری اکیپ های مجرب به اجرای این طرح به مدت ۴ روز اقدام کرد.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۷ هزار و ۴۸ واحد های صنفی در رسته های شغلی مختلف در واحدهای صنفی و اماکن عمومی شهر همدان به شکل محسوس و نامحسوس تحت کنترل و نظارت قرار گرفتند، بیان داشت: در اجرای این طرح ۳۰۶ صنف متخلف اخطار پلمپ دریافت کردند و یک هزار و ۵۰۵ مورد تذکر شفاهی و ۱۰۶ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و قانون نظام صنفی پلمپ شد.

سرهنگ رحیمی اظهار داشت: در این طرح ضمن ملزم کردن متصدیان صنوف به رعایت شئونات اسلامی، مقررات و آئین نامه نظارت بر اماکن عمومی از آنها تعهدات لازم اخذ و با خاطیان برابر قانون و مقررات برخورد شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۵ هزار و ۱۲۴ ثوب البسه به همراه ۴ هزار و ۲۳۹ قطعه صور نامتعارف و منقوش به تصاویر غیر مجاز به همراه ۱۸ هزار و ۷۴۰ نخ سیگار قاچاق و همچنین ۳ هزار و ۱۶۲ عدد انواع دارو و لوازم آرایشی غیرمجاز جمع آوری شد.

وی کشف ۱۴ دستگاه موتورسیکلت و تعدادی لوازم خانگی و صوتی تصویری و همچنین ۵۱۰ عدد قلیان غیر مجاز را از دیگر نتایج این طرح عنوان کرد و افزود: اجرای این گونه طرح ها همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان همدان در پایان با قدرانی از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام ماموریت ها از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار