استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد بیش از ۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در استان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۷۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 12 August 2016
به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید موسی خادمی شامگاه پنجشنبه در برنامه رو در رو شبکه دنا به تشریح برنامه‌های سفر رئیس جمهور، مطالبات و نیازمندی‌های استان و بررسی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی پرداخت و اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد از مدتها پیش آمادگی استقبال از هیئت دولت را داشت.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: وضعیت استان به شکلی بود که همکارهای لازم انجام شد ولی به دلیل تغییری که رخ داد، سفر لغو شد.
سید موسی خادمی
وی با بیان اینکه روال کار به نحوی است که از یک ماه پیش از سفر تیم‌ها و گروه‌های کارشناسی از وزارتخانه‌ها وارد استان شده و در نشست‌های تخصصی حضور دارند، افزود: در این نشست‌ها مسئولان استانی نیز باید خواسته‌ها و نیازهای خود را مطرح کنند.
خادمی با بیان اینکه از چند جهت برای سفر هیئت دولت به استان تمهیدات و تدارکات لازم اندیشیده شده است، بیان کرد: استقبال مردم از هیئت دولت نشان از اتحاد و همبستگی و آمادگی مردم استان دارد.
وی با بیان اینکه بخشی دیگر از آمادگی‌ها، آمادگی کارشناسی برای پروژه‌هاست، ابراز کرد: جلسات متعددی در استان و متعاقبا در سازمان برنامه‌ریزی و نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد.
خادمی با تاکید بر اینکه تمامی نیازهای استان را پیش‌بینی کرده‌ایم، بیان کرد: به طور طبیعی به لحاظ مالی، فنی و زمانی همه نیازها را نمی‌توان مطرح کرد و بخشی از این مطالبات و خواسته‌ها ممکن است تایید یا رد شود.
وی بیان کرد: ممکن است برخی از تصمیمات گرفته شده در سفر اعلام شود و برخی از تصمیمات به بعد از سفر موکول شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: مردم شریف و سلحشور استان با آمادگی 100 درصدی در 24 مرداد همصدا و باشکوه به استقبال ریاست جمهور می‌روند.
وی با بیان اینکه به طور قطع نباید همه سفر را به مطالبات بسط داد، ابراز کرد: اینگونه سفرها از چند منظر اهمیت دارد.
خادمی با بیان اینکه در نظام اسلامی ارتباط نزدیک با مسئولان یک مسئله تعریف شده است، گفت: یک مقدار گستردگی و شرایط کاری این ارتباط را سخت کرده ولی در عین حال نباید این ارتباط قطع شود و در همه دولت‌های نظام اسلامی این اصل رعایت شده و امکان دیدار مردم را به وجود آورده و خود را مقید به آن می‌دانند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ما اطلاعات لازم را در همه حوزه‎‌ها در اختیار داریم، اظهار داشت: نمی‌توان تمامی مشکلات را در این سفر حل کرد ولی می‌شود ریل‌هایی در این سفر برای رفع مشکلات ایجاد کرد.
خادمی با اشاره به برنامه سفر رئیس جمهور در استان گفت: ریاست جمهوری ساعت 9 صبح 24 مردادماه در محل استادیوم تختی در جمع مردم ولایتمدار کهگیلویه وبویراحمد قرار می‌گیرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه ما جز مردمی هستیم که بیشترین علاقه‌مندی به نظام را داریم، گفت: از بین خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، دانشگاهیان، روحانیون، اصناف و رسانه‌ها تعدادی انتخاب می‌شود و با ریاست جمهور دیدار می‌کنند.
وی با اشاره به اهمیت حوزه سرمایه‌گذاری و تولید از نظر رئیس جمهور تاکید کرد: در تمامی سفرهای دولت تدبیر و امید جلسات تحت عنوان سرمایه‌گذاری و توسعه در هر استان تشکیل و در آن کارآفرینان، صنعت‌گران و کشاورزان و کسانی که در حوزه تولید حضور دارند به بحث‌های کارشناسی می‌پردازند.
خادمی افزود: جلسه شورای اداری استان برگزار و مسائل استان به صورت تخصصی‌تر در آن مطرح می‌شود و باتوجه به جمعیت بالای جامعه عشایری و روستائی استان سعی در برگزاری جلسه‌ای ویژه این افرد در راستای توسعه روستایی داریم.
وی با بیان اینکه از قبل در نهاد ریاست جمهوری اتاق فکری‌های در استان تشکیل شده و از نظرات برگزیدگان استفاده شده است، بیان کرد: دیروز نیز جلسه‌ای در تهران برگزار شده و از فرزندان هم استانی که در کشور مسئولیتی بر عهده دارند نمایندگان ادوار و کسانی که قبلا مسئولیتی داشته استفاده شده است.
خادمی تصریح کرد: بیش از 200 طرح عمرانی و اقتصادی و یک پروژه بزرگ سیمان در این سفر افتتاح می‌شود و کارخانه آجر، پروژه‌های گازرسانی و برق رسانی، بهسازی روستاها، چهار بانده کردن جاده‎ها در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار کهیگلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: تمام شهرستان‌ها شاهد حضور نمایندگان رئیس جمهور هستند تا پروژه‌های را افتتاح و کلنگ‌زنی کنند.
وی با بیان اینکه سامانه سامد از چند روز قبل از سفر مشکلات و مسائل مردم از طرف تلفن را دریافت و وارد سامانه تا برای بعد پیگیری شود و این سامانه کاملا فعال است، تاکید کرد: نامه‌های مردمی فقط در محل ورزشگاه تختی جمع‌آوری می‌شود و در هیچ جای دیگر کسی نباید نسبت به جمع‌آوری نامه اقدام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار