با حضور معاونان وزیر کار
در پایان این مراسم حکم انتصاب مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به دکتر "سعید مازندرانی" اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از زحمات "امرالله عباسی" مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان قدردانی شد.
کد خبر: ۲۷۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 13 August 2016
آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ظهر امروز با حضور معاون پارلمانی وزیر کار و رییس سازمان بیمه سلامت ایرانیان در گرگان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان در این مراسم گفت: استان گلستان می‎تواند پایلوت سرمایه‎گذاری برای طرح‎های زودبازده باشد و با اندکی مداخلات موثر ضریب اشتغال را بالا برده و شاخص بیکاری را کاهش دهیم.
"محمد جواد کبیر" افزود: مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با سعه صدر و با آغوش باز فضایی را طراحی کند و حول محور توسعه استان گلستان گردهم جمع شویم.

وی با بیان اینکه سعه صدر در استان گلستان به عنوان نماد هماهنگی باید گسترش یابد، تصریح کرد: با توجه به اینکه مهاجرین جویای کار در استان گلستان بسیار است اگر طوری برنامه‎ریزی کنیم که ظرفیت‎های استان گلستان به سمتی برود که ضریب اشتغال را بالا ببریم می‎توانیم استان نمونه‎ای در سطح کشور باشیم.

مطالبات گلستان باید به طور ویژه دیده شود

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه مطالبات گلستان باید به طور ویژه دیده شود، ابراز کرد: استان گلستان می‎تواند نماد آرامش در حوزه اجتماعی باشد و وجود نمایندگان گلستانی فرهیخته و علاقمند در مجلس شورای اسلامی می‎توان شرایط جدیدی را در این استان ایجاد کند.

کبیر با اشاره به اینکه انتقال صنایع سنگین می‎تواند سرآمد خوبی برای استان گلستان باشد، اظهار کرد: امیدواریم شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان گلستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در استان گلستان قریب به 188 هزار نفر تحت پوشش بیمه‎ هستند، ابراز کرد: امیدواریم این تغییر و تحولات در استان گلستان بتواند حرکت نو و جدیدی را داشته باشد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب مدیر کل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان به دکتر "سعید مازندرانی"  اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از زحمات "امرالله عباسی" مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان قدردانی شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار