استاندار قم از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان رئیس ستاد هماهنگی سرشماری استان قم منصوب شد.
کد خبر: ۲۷۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 16 August 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم در نامه محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خطاب به سید مهدی صادقی استاندار قم آمده است: در اجرای قانون مرکز آمار ایران و با عنایت به تشکیلات مصوب سازمان اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 جناب عالی به عنوان رئیس ستاد هماهنگی سرشماری آن استان منصوب می شوید.

در این نامه افزوده شده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و بسیج کلیه امکانات نسبت به تهیه مقدمات و اجرای مطلوب سرشماری اقدام فرمایید. ضمن آرزوی موفقیت برای جناب عالی و همه دست اندرکاران این امر مهم ملی، اطمینان دارد با همکاری صمیمانه همه مسئولان آن استان، نسبت به اجرای شایسته سرشماری مطابق با ضوابط و معیارهای تعیین شده از سوی مرکز ملی آمار ایران با رعایت قوانین و مقررات عنایت لازم را مبذول خواهند داشت.

 انتصاب مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قم 

بر اساس این گزارش، با حکم سید مهدی صادقی استاندار قم، حسین خدمتی به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان قم منصوب شد.

گفتنی است خدمتی پیش از این ابلاغ، مسئولیت مدیرکل امور روستایی استانداری قم را بر عهده داشت.

 انتصاب مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری قم

با حکم سید مهدی صادقی استاندار قم، ابراهیم ملکی به عنوان مدیرکل دفتر امور شهری، روستایی و شوراهای استانداری قم منصوب شد.

گفتنی است ملکی پیش از این ابلاغ، مسئولیت مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم را بر عهده داشت که با ادغام دفاتر امور شهری و روستایی در تشکیلات جدید استانداری قم، امور روستایی نیز به مسئولیت وی اضافه شد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار