از طرف فرماندار دشتی عنوان شد؛
در حال حاضر 150 کلاس درس در سطح شهرستان فرسوده است که انشاالله تلاش داریم در سال جاری با تامین اعتبارات لازم بخشی از آنها را مرتفع نمائیم.
کد خبر: ۲۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴ 26 April 2015
تابناک بوشهر: به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتی، غلامرضا مهرجو با بیان اینکه  پس از حادثه دلخراش زلزله بیستم فرودین ماه سال 92 تاکنون خدمات خوبی در مناطق زلزله زده شاهد هستیم اظهار داشت: هزارو600 واحد مسکونی در این مناطق احداث شده که تاکنون هزارو400 واحد آن به بهره برداری رسیده است.

مهرجو بیان کرد: برای احداث این واحدهای مسکونی 500 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار دشتی به احداث واحدهای آموزشی نیز اشاره و تصریح کرد: تاکنون 11 واحد آموزشی در مناطق زلزله زده در قالب 44 کلاس درس به بهره برداری رسید.

وی اعتبار هزینه شده برای احداث این واحدهای آموزشی را 550 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: شش کلاسه صدیقه طاهره، شهید رجبی، شهید درج، شهید حیدری سنا، سه کلاسه هاجر، شهید اسدی چاهگاه ، شهید قاسمی درویشی، شهدای بانک رفاه باغان، امام خمینی (ره) بن بید، شهید اسماعیلی لاور شرقی و یک کلاسه تاج الدین اسلام آباد از جمله این مدارس است.

غلامرضا مهرجو خاطر نشان کرد: در حال حاضر 150 کلاس درس در سطح شهرستان فرسوده است که انشاالله تلاش داریم در سال جاری با تامین اعتبارات لازم بخشی از آنها را مرتفع نمائیم.

وی همچنین از خیرین خواست در امر بازسازی واحد های آموزشی شهرستان مشارکت بیشتر داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار