معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش فارس گفت: مربیان و معلمان این استان پنج رتبه برتر جشنواره کشوری الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی را کسب کردند.
کد خبر: ۲۸۲۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 21 August 2016
تابناک فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس: محمد نظری افزود: در دومین جشنواره کشوری الگوی برترتدریس تفکرو سبک زندگی، محبوبه زمانی بخش ازشهرستان کازرون، هاجرخلیفه از مرودشت، مهنازولی بیگی از ناحیه یک شیراز، آمنه بردبار از منطقه ارژن شیراز و فیروزه میرزایی از منطقه سرچهان از توابع شهرستان بوانات موفق به کسب رتبه برتر شدند.
وی، هدف از برگزاری چنین جشنواره هایی را افزایش توانمندی های حرفه ای میان همکاران و به دست آوردن تجارب و فرصت هایی برای بازآموزی های علمی و روش های نوین تدریس و تبدیل آن به یک الگوی مناسب بیان کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش فارس با بیان اینکه، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در واقع یک سند تربیتی است، افزود: جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی به منظور ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش و مهارت های مربیان دبیران و مشاوران با هدف توسعه و تعمیق تجربیات آنان برگزار می شود.
وی گفت: آیین قدردانی از برگزیدگان کشوری جشنواره الگوی برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی، شانزدهم و هفدهم شهریور 95در مشهد مقدس برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار