فرمانداردهلران با اشاره به اعتبار 140میلیارد ریالی تملک دارایی های شهرستان در سال گذشته افزود: اعتبارات شهرستان از محل تملک دارایی ها امسال از رشد 24 درصدی برخورداربوده است.
کد خبر: ۲۸۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 22 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛امید علی سبزی روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دهلران با حضور مدیران کل استان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: این اعتبار در 16فصل،51 برنامه و 184 پروژه در این شهرستان مرزی بکار گرفته می شود.

فرماندار دهلران از توجه به بخش های و پروژه های مختلف در توزیع این اعتبار خبرداد و گفت: این بودجه با نگاه کارشناسی و اولویت ها و رعایت الزامات و توجه به پروژه های نیمه تمام توزیع شده است.

سبزی بیان کرد:66میلیارد ریال از این اعتبار از ماده 170 و مابقی نیز از اعتبارات استانی و نفت است.

وی بر ضرورت نظارت بر موافقت نامه ها تاکید کرد وافزود:مدیران در جهت جذب اعتبارات ملی نهایت تلاش و دقت داشته باشند.

فرماندار دهلران شهیدان رجایی و باهنر در خدمت به مردم وساده زیستی الگو دانست وافزود:امروز ما هرچه داریم از برکت خون شهداست .

وی با اشاره به هفته دولت و بهره برداری و کلنگ زنی از پروژه های مختلف در این هفته گفت: مدیران در جهت اطلاع رسانی از خدمات دولت به مردم از طریق رسانه ها دقت نظر داشته باشند تا علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی اقدامات نیز بیان شود.

سبزی با اشاره به اقدامات و خدمات دولت تدبیر و امید در دهلران افزود: اجرای طرح های آبیاری تحت فشار و تسطیح اراضی و تسریع در عملیات سد سازی از برنامه های مهم دولت در حوزه آب و خاک شهرستان است که تحول خوبی در این حوزه ها به همت مدیریت ارشد استان شاهد هستیم.

فرماندار دهلران در ادامه موفقیت های دولت در سیاست خارجی و داخلی برشمرد وافزود:دولت تدبیر و امید بر اساس آمارها و ارقام در همه حوزه ها موفق عمل کرده و دستاوردهای چشمگیر و شایانی داشته است.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار