با حضور وزیر اقتصاد و دارایی 65 پروژه عمرانی، آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 25 August 2016
به گزارش تابناک تبریز،، مدیر کل آموزش و پرورش استان در آیین افتتاح پروژه های عمرانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه با دست خالی توانستیم تمامی این پروژه‌ها را در استان به اتمام برسانیم، اظهار کرد: در سال گذشته، 102 پژوهش سرای دانش آموزی در کشور به افتتاح رسید که 25 مورد از این پژوهش سراها متعلق به استان آذربایجان شرقی است.

جعفر پاشایی، با اشاره به اقدامات عمرانی و تسهیلاتی آموزش و پرورش استان در سال جاری افزود:  1200 مدرسه را به کتابخانه های کلاسی تجهیز کردیم.

وی ادامه داد: در سطح استان 124 روستا با یک دانش اموز و یک معلم داریم.

پاشایی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و با حضور وزیر اقتصاد امروز شاهد افتتاح و بهره برداری همزمان از 65 پروژه عمرانی، آموزشی و رفاهی در 25 نقطه از استان با اعتبار 300 میلیارد ریال هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش افزود: حدود 50 درصد از این اعتبار از سوی خیران استان تامین شده است.

وی تاکید کرد: این 65 پروژه شامل 34 پروژه نوسازی مدارس، 24 باب نمازخانه مدارس، سه باب مرکز رفاهی، سه مرکز سوادآموزی و یک قطعه زمین می‌باشد.

وی گفت: اعتبار اغلب این پروژه‌ها از منابع ناشی از مشارکت محلی و خیرین بوده و با صرفه جویی‌های استان در راستای لبیک گویی به فرمایشات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تامین شده است./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار