مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه خبر داد:
مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برگزاری دو کارگاه توانمندسازی فیلم و عکس توسط این سازمان در کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۲۸۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 27 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر؛صلاح الدین قره تپه،از برگزاری دو کارگاه توانمندسازی فیلم و عکس در کرمانشاه توسط بسیج هنرمندان استان خبرداد.
وی تصریح کرد: این دو کارگاه به همت سازمان بسیج هنرمندان و انجمن فیلم و عکس آن از تاریخ ۶ تا ۱۰ شهریور در محل فرهنگسرای گل نرگس کرمانشاه واقع در ابتدای خیابان کسری برگزار می شود.
مسئول بسیج هنرمندان از حضور ۱۶ نفر در کارگاه عکس به سرپرستی و تدریس مجید پاکرای مسئول انجمن عکس بسیج هنرمندان استان خبرداد و گفت: ۱۰ نفر نیز در کارگاه فیلم به سرپرستی محسن مردای از اعضای شورای انجمن فیلم سازمان حضور دارند و مسائل آموزشی را فرا می گیرند.
وی ساعات برگزاری این کارگاه های آموزشی را طی روزهای برگزاری از ۸ صبح الی ۲۰ شب اعلام کرد.
قره تپه در خصوص موضوعات ارائه شده در کارگاه آموزش، تربیت و توانمندسازی هنرمندان نیز گفت: در کارگاه عکس سرفصل هایی از جمله «کادرسازی»، «شناسایی مهمترین عناصر بصری در عکاسی» و «شناسای ابزار عکاسی» به شرکت کنندگان ارائه و آموزش داده می شود.
وی سرفصل های بخش فیلم را نیز «آموزش فیلم نامه نویسی» و «آموزش کارگردانی» اعلام کرد.مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه توانمندسازی هنرمندان خصوصا هنرمندان بسیجی را با تکنیک های روز در رشته های فیلم و عکس از اهداف برگزاری این دو کارگاه آموزشی برشمرد.







منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار