فرماندار شهرستان پارس‌آباد از جاری شدن سیلاب و وارد آمدن خسارت‌های هنگفت به بخش‌های شهری، روستایی و کشاورزی پارس‌آباد خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 03 September 2016

اکبر صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: بارش باران که از شب گذشته در پارس‌آباد آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید که این بارش‌های سیل‌آسا به ویژه در هنگام صبح و ظهر امروز آبگرفتگی شدید معابر و حتی برخی از مغازه‌ها و منازل را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه تیم‌های مدیریت بحران شهرستان به حال آماده‌باش درآمدند تا به حادثه‌دیدگان احتمالی امدادرسانی کنند، تصریح کرد: بارش باران که همراه با جاری شدن سیل در برخی از مناطق پارس‌آباد همراه بود بارش تگرگ را نیز به دنبال داشت تا در فصل برداشت برخی از محصولات به کشاورزان خسارت‌هایی را وارد کند.

فرماندار پارس‌آباد با بیان اینکه چهار میلیارد تومان تاکنون به تأسیسات شهری، ابنیه‌های فنی و برخی از خیابان‌ها و تأسیسات زیربنایی خسارت وارد شده است، گفت: در کنار وارد آمدن این خسارت کارشناسان ما در حال ارزیابی خسارت وارده به بخش کشاورزی نیز هستند که امیدواریم در روزهای آینده رقم دقیق خسارت اعلام شود.

صمدی افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران آماده هستند تا در صورت اعلام وضعیت غیرعادی در روستاها و برخی مناطق به سرعت در محل مورد نظر حاضر شده و خدماتی را به هموطنان ارائه کنند.

وی بیان کرد: ‌بارش باران از دیشب تاکنون بیش از 35 میلی‌متر بوده که هنوز خسارت بخش کشاورزی جمع‌بندی و اعلام نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار