افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه نسبت به سالهای گذشته تردد و دسترسی شهروندان منطقه را به نقاط درون و برون شهری با سهولت و سرعت بیشتری همراه کرده است.
کد خبر: ۲۹۱۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 05 September 2016
علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با بیان این مطلب گفت: در راستای رفع مشکلات دسترسی شهروندان امسال ضمن راه اندازی خط 10 بی آرتی،  تعداد اتوبوس ها در برخی از خطوط مواصلاتی  درون و برون منطقه ای افزایش داشته است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 227 دستگاه در ناوگان حمل و نقل عمومی این منطقه فعال هستند خاطرنشان کرد: این افزایش در تعداد اتوبوس های فعال در خطوط سروری - فیاض بخش، خیابان سهیل- میدان بهمن و خط مرتضی گرد- مترو علی آباد  انجام شده است. 

مرآتی در بخش دیگری با بیان اینکه 2377 تاکسی درمنطقه فعالیت می کنند، افزود: هزار و 110 تاکسی خطی، 262 تاکسی گردشی، 316 تاکسی تلفنی و 689 تاکسی ویژه در مسیرهای مختلف به شهروندان منطقه خدمت رسانی می کنند.

به گفته این مسئول طی فعالیتهای آموزشی کارشناسان این حوزه در پارک ترافیک، 400  راننده تاکسی درخصوص قوانین خط سفید آموزش دیده اند.

همچنین طی ارائه آموزش چهره به چهره خط سفید، رانندگان میدان مرکزی میوه و تره بار تهران و رانندگان شرکت واحد نیز تحت آموزش قرار گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار