دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: تیم منتخب شوتوکان کاراته دو ایران استان قزوین در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشوری سبکی در رده های مختلف موفق شد سه مدال طلا، سه نقره و شش برنز کسب کند.
کد خبر: ۲۹۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 05 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا داوری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مسابقات با حضور ١٩ استان در سالن شهید رضائیان شهر مقدس قم برگزار گردید، افزود: 36 داور بین المللی و ملی داوری این مسابقات را با نظارت عضو شورای داوران فدراسیون کاراته و داور جهانی کشور و مسئول کمیته داوران سبک بر عهده داشتند.
وی ادامه داد: از استان قزوین نیز آقایان کامبیز کاکاوند، محمد مایلی، اصغر قنبری، حمزه قنبری، محمد درگاهی و محمدعلی سعیدی قضاوت های خوب و قابل تقدیری داشتند.
داوری با اشاره به اسامی و اوزان مدال آوران افزود: علیرضا لشگری و رامین لشگری به ترتیب در اوزان منفی 25 و منفی 30 کیلوگرم در رده نونهالان و مصطفی قنبری در رده نوجوانان به نشان طلا دست یافتند.
وی ادامه داد: در رده نوجوانان امیرمحمد رضایی در وزن منهای 57 کیلوگرم به نشان نقره و علیرضا صفری، احمدرضا چل میران، سپهر گچ پز زاده و شایان شعبانی به ترتیب در اوزان منهای 63، منهای 42، مثبت 76 و منهای 61 کیلوگرم به نشان برنز دست یافتند.
داوری افزود: بهنام رحمانی نژاد و ابراهیم صمصامی در رده بزرگسالان در اوزان منهای 67 و 75 کیلوگرم به ترتیب به یک نشان نقره و یک برنز دست یافتند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم منتخب شوتوکان قزوین را محمد مایلی به عنوان نماینده استان و مربیان آقایان اصغر قنبری، محمدعلی سعیدی و جوکار هدایت و سرپرستی نمودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار