معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست این کارگروه گفت: با توجه به ماهیت، حجم و گستردگی وظایف وزارت کشور در ابعاد مختلف، اینگونه کارگروه ها نقش تاثیرگذاری در اجرای سیاست های عمومی دولت دارد.
کد خبر: ۲۹۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 08 September 2016
نشست کارگروه یک روزه استانداران منطقه 2 کشور با حضور سید جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور روز پنجشنبه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد آغاز شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نشست این کارگروه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به ماهیت، حجم و گستردگی وظایف وزارت کشور در ابعاد مختلف، اینگونه کارگروه ها نقش تاثیرگذاری در اجرای سیاست های عمومی دولت دارد.
مجید محنایی اظهار داشت: برای تحقق برنامه های دولت با رویکرد توسعه منطقه ای این کارگروه ها تشکیل و نشست های آن به صورت دوره ای برگزار می شود.
وی بیان کرد: استانداران و معاونان هماهنگی امور اقتصادی استانداری های فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد در این کارگروه حضور دارند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: موضوع های اساسی از قبیل شناسایی وظایف قابل واگذاری از ستاد دستگاههای اجرایی به واحدهای استانی، دستورالعمل تشکیل کارگروه توسعه مدیریت استانداری ها، چارت جدید سازمانی استانداری ها و شرح وظایف مطرح در این کارگروه یک روزه مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
محنایی ابراز داشت: اهداف اصلی تشکیل این کارگروه شامل تعامل بین ستاد و مناطق، وحدت رویه در اجرای قوانین و مقررات، هماهنگی در اجرای سیاست های عمومی دولت، استفاده بهینه از تجارب استانها، هم اندیشی در زمینه مسائل مهم منطقه ای و تقویت نقش استانها در تصمیم گیری های ملی و استانی و تبادل تجربیات بخش از برنامه هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار