تابناک کهگیلویه و بویراحمد
پارالمپیک آوردگاه انسان‌های مقاوم و با اراده‌ای است که هر چند به لحاظ جسمی دچار نقص هستند اما روح بلند، اعتماد به نفس، صلابت و همتشان به سان دنای استوار محکم و رفیع و ایستادگی در برابر ناملایمات از خصایص برجسته این اسوه‌های ایمان است.
کد خبر: ۲۹۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸ 09 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،نماینده پرتاب وزنه ایران در بازی های پارالمپیک در ریو توانست اولین مدال این بازی ها را برای ایران بدست آورد
در رقابت پرتاب وزن مردان کلاس F12 سامان پاکباز از ایران در ورزشگاه المپیک با ۹ ورزشکار دیگر به رقابت پرداخت.
نماینده ایران در پرتاب اول وزنه را ۱۴٫۱۵ متر پرتاب کرد، پرتاب دومش خطا شد و در پرتاب سوم رکورد ۱۴٫۹۴ متر را به ثبت رساند.
پاکباز در پرتاب چهارم خود مرتکب خطا شد. او در تلاش پنجم وزنه را ۱۵٫۲۸ پرتاب کرد و در پرتاب ششم نیز رکورد ۱۵٫۹۸ متر را ثبت کرد.
پاکباز بدین ترتیب در رده دوم ایستاد و موفق به کسب مدال نقره شد.در این رقابت گونزالس لوپز از اسپانیا قهرمان شد.
پیام تبریک استاندار
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درخشش ورزشکار هم استانی و کسب نخستین مدال کاروان پارالمپیک ایران را تبریک گفت.
در این پیام آمده است: پارالمپیک آوردگاه انسان‌های مقاوم و با اراده‌ای است که هر چند به لحاظ جسمی دچار نقص هستند اما روح بلند، اعتماد به نفس، صلابت و همتشان به سان دنای استوار محکم و رفیع و ایستادگی در برابر ناملایمات از خصایص برجسته این اسوه‌های ایمان است.
در ادامه بیان شده است: این موفقیت، پیروزی و کسب مدال نقره شما در مسابقات جهانی پارالمپیک 2016 ریو در ماده پرتاب وزنه را به مردم استان، خانواده صبورتان و همچنین جامعه ورزشی استان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق روزافزون و ایستادن بر  سکوی افتخار در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را برای شما و دیگر جوانان مستعد این استان دلاورخیز و غیور، از ایزد منان خواستارم. 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
باسلام ودرود بر اين نايب قهرمان دل همه راشاد كردي ولي حيف كه واسه مسئولين همان لحظه است بعد از اون تا سه سال ونيم از يادها فراموش ميشوي نميدونن اين معلولين كاري را انجام مي دهند كه ما افراد مثلا سالم از انجام اون عاجزيم پس اين مدالها ارزش ديگري بايد داشته باشه واسه المپيك چقدر سرمايه مملكت هدر رفت نتيجه چه شد واسه اينا چقدر هزينه شد از روز اول هم روي سكوي افتخار رفتند باباجان آهاي اهالي ورزش بيدارشين به خودتون بياين حرفه اييها دارن واسه كشور ديگه داره افتخار كسب مي كنه بعد ما چي تو يه پخش زنده اشتباهات خودمونا به اشتباهات داوري ربط ميديم ورزشكار المپيكي دراين ميدان بايد از همه نظر اماده جنگ باشه همه رابه تعظيم در برابر او مجبور كنه مثل حسن يزداني كه با كاري كه كرد همه را ضربه فني كرد .وبه حقشم رسيد پلنگ جويبار را در عرض 15ثانيه شكار ميكنن قهرمان جهان سوريان را يه نوپا ضربه فني ميكنه بعد آقاي گزارشكر ميگه اگر كشتي 3دقيقه بود سوريان همه را برده بود . اينها چه حرفهايي ايست كه به ملت ميگيد بريد به فكر چاره باشيد هزينه كنيد اردوهاي عالي بزاريد از الان يه فوتباليست قعر جدولي به اندازه 4سال يه كشتي گير داره پول ميگيره بعدشم سقوط ميكنه به دسته يك يعني رشته هاي ديگر به اندازه فوتبال پول ساز نيست كه سرمايه مملكت رااين همه هدر ميدن بعد ميگن اين يارانه ها بلاي جان دولت شده چون كه همه ما نيازمند همين يارانه اندكيم بلاي جان شده . ورزش در قديم واسه سلامتي بوده ولي الان شده جاي روياهاي افراد خاص وحق خيلي از استعدادها هم در چاه سياست ورزش دفن ميشه كه اين گونه بايد سرمربي گريه كنه وشرمنده باشه به همه كه در ورزش زحمت خالصانه ميكشن خسته نباشيد ميگم اين مدالها هم مبارك همه مخصوصا اين عزيزان معلول وگمنام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار