رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
دیودیده : از ابتدای سالجاری 2 فقره گواهینامه کشف با هزینه عملیاتی اکتشافی 178 میلیون ریال و ذخیره قطعی 4 میلیون تن مواد معدنی و همچنین یک فقره پروانه اکتشاف معدنی توسط این سازمان صادر شده است.
کد خبر: ۲۹۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴ 11 September 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 10 فقره مجور برداشت موقت مواد معدنی به میزان اسخراج 150 هزار تن در سطح استان صادر شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه طی این مدت یک فقره پروانه بهره برداری معدنی در سطح استان صادر شده است افزود: : این پروانه برای ذخیره قطعی 105 میلیون تن صادر و ایجاد 7 فرصت شغلی نموده است.
دیودیده اظهار داشت: از ابتدای سالجاری 2 فقره گواهینامه کشف با هزینه عملیاتی اکتشافی 178 میلیون ریال و ذخیره قطعی 4 میلیون تن مواد معدنی و همچنین یک فقره پروانه اکتشاف معدنی توسط این سازمان صادر شده است.
وی تصریح کرد: استخراج اسمی مواد معدنی در استان کهگیلویه و بویراحمد با 79 پروانه بهره برداری به مرز 5 و نیم میلیون تن رسیده است.
دیودیده با اشاره به اینکه توجه ویژه به معدن و اکتشافات معدنی از اولویت های سازمان صنعت، معدن و تجارت است افزود: معادن استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت های خدادادی این منطقه است اما تاکنون سرمایه گذاری مناسب در آن انجام نشده است و امیدواریم در آینده نه چندان دور به رونق این بخش کمک کنیم.
وی در پایان گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای 79 معدن و 68 مجوز شن و ماسه است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار