مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) کرمانشاه:
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) گفت: بیش از۱۶۰ کارگاه آموزشی در دهه ولایت در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 14 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،بهروز‌ همتی اظهار داشت: از روز شنبه 27 شهریور ماه تا سه‌شنبه 30 شهریور به مدت چهار‌‌ روز کارگاه‌های تخصصی آموزشی با حضور اساتید برجسته مرکز تخصصی مهدویت از قم برگزار می‌شود.
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) با بیان اینکه این اساتید با حضور در مساجد، بقاع متبرکه، ادارات و سازمان‌ها به ایراد سخنرانی و اجرای برنامه می‌پردازند گفت: در مجموع 160 برنامه آموزشی، جلسات سخنرانی با محوریت امامت و مهدویت در سراسر استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان تا 25 شهریور ‌‌ماه برای ارسال مقاله مهلت دارند عنوان کرد: تاکنون بیش از 40 مقاله به این بنیاد ارسال شده است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ارسال آثار این تعداد به 60 اثر برسد و بیشترین آثار ارسالی نیز از استان کرمانشاه است.
رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) با اشاره به اینکه در راستای اهداف غدیر‌شناسی بیش از 40 مقاله ارسال شده است، افزود: در این دهه نشریات استانی به صورت ویژه‌نامه یا اختصاص دادن صفحاتی از روزنامه‌ها و پرداختن به مسئله غدیر و امامت می ‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
همتی با اشاره به همزمانی عید غدیر و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: در راستای تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یاد شهدا سخنرانان به بیان فضائل و رشادت‌های رزمندگان با الگو گرفتن از حضرت علی(ع) می‌پردازند.
وی به ارتباط نزدیک این نهاد با رسانه‌ها از جمله سازمان صدا و سیما در این دهه اشاره و اظهار کرد: از شنبه 27 شهریور ماه ضبط برنامه با حضور اساتید بنیاد مهدویت آغاز می‌شود و کارشناسان مذهبی به ایراد سخنرانی در شبکه استانی با محوریت دهه ولایت و امامت می‌پردازند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار