مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:
آیین نمادین روز امیدها ویژه دانش آموزان پایه دهم متوسطه و مانور بازگشایی مدارس با حضور مسئولین در دبیرستان امام حسین(ع) تاکستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 14 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: جشن امیدها از ابتکارات استان قزوین است و خوشحالیم که امروز در خدمت شما دانش آموزان هستیم، در دولت تدبیر و امید باید اجرایی وعملگرا باشیم.

وی افزود: هر موقع به جوانان بها دادیم کشور ما رشد کرد، دانش آموزان عزیز باید در همه عرصه ها مشارکت داشته باشند، اعتقاد در دولت تدبیر و امید، دانش آموز باوری و دانش آموز یاوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: دانش آموزان پایه دهم باید نظم، علم آموزی و اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند، باید از پایه دهم برنامه ریزی کنید تا در مدارج عالی رتبه های خوبی کسب کنید، یک روز هم تعلل نکنید که عقب خواهی ماند، آدم های که عشق و امید نداشته باشند به جایی نخواهد رسید، با امیدواری و عقلانیت موفق خواهیم بود.

قاسمی تصیح کرد: در تاکستان باید آزمایشگاه نانو و پژوهشسرای دانش آموزی راه اندازی شود و تلاش خواهیم کرد دومین آزمایشگاه نانو را در شهر تاکستان راه اندازی کنیم، با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و شهدا گرانقدر، سال تحصیلی خوبی رو آغاز خواهیم کرد و امیدواریم خدمتگزار خوبی برای همه دانش آموزان و فرهنگیان گرامی باشیم.

همه آماده ایم مهری خوب و ماندگار با تدبیر و اعتدال را آغاز کنیم

رضا رحمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان نیز طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی به مسئولین، فرهنگیان، والدین و دانش آموزان، گفت: دانش آموزان امید آینده این کشور هستند، مهر امسال مهری ماندگارخواهد بود،کمیته های 5 گانه پروژه مهر 95 شهرستان تاکستان فعال هستند و همه آماده ایم مهری خوب و ماندگار با تدبیر و اعتدال را آغاز کنیم.

وی افزود: پایگاه کنکور را برای دانش آموزان تاکستان فعال کرده ایم و تلاش خواهیم کرد با تدبیر و اعتدال در تحقق اهداف آموزش و پرورش و تربیت ایرانی-اسلامی فرزندان این مرز و بوم گام های مثمرثمری برداریم، البته در این راه مشارکت و همکاری والدین و خانواده ها یک اصل است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تاکستان اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد سال تحصیلی خوبی داشته باشیم و امسال سالی پر از نشاط و شادابی و معنویت برای دانش آموزان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار