متاسفانه آل‌سعود که خود را خادم حرمین شریفین می‌نامد، درآمد خانه خدا را صرف عمل به توصیه‌های انگلیس می‌کند.
کد خبر: ۲۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹ 30 April 2015

به گزارش تابناک یزد، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در جمع طلاب و روحانیون استان یزد اظهار داشت: امروز ما دشمنان فراوانی داریم، به همین دلیل روحانیون باید با مردم همراه باشند و باعث جلب و جذب مردم به دین اسلام شوند که برای تخقق این مهم یاسد با مردم همزیستی کرد و در کنار آنها بود.

وی بیان کرد: متأسفانه آنها که خود را خادم حرمین شریفین می‌نامند از درآمد خانه خدا صرف عمل کردن به حرف‌های انگلیس می‌کنند و درآمدها را در راهی هزینه می‌کنند که انگلیسی‌‌ها و دشمنان اسلام می‌خواهند.

آیت‌الله نوری‌همدانی عنوان کرد: آنها مسلمین دیگر را تکفیر می‌کنند تا جان، مال و ناموس آنها حلال شود ضمن اینکه گروه‌های سلفی و تکفیری را شکل داده‌اند و از آنها در راستای مقاصد انگلیس و علیه مسلمانان استفاده می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از سفر به استان یزد عنوان کرد: این مسافرت برای من توفیق بزرگی است و خوشحالم که با مردم دارالعباده، علما، روحانیون و طلاب این شهر هستم.

این مرجع تقلید همچنین با بیان اینکه هیچ شغلی را با فضیلت‌تر از طلبگی نمی‌دانم، خاطرنشان کرد: کسی که در راه طلب علم گام برمی‌دارد مثل مجاهدی است که در راه خدا جهاد می‌کند و ملائکه بال و پر خود را در راه طالبان علم می‌گسترانند.

وی با اشاره به ویژگی‌های علمای دین یادآور شد: همه علمایی که این راه را پیموده‌اند نخستین گام‌شان اخلاص و معامله با خدا بوده است و بعد از آن همت بلند و سپس اراده و استقامت رمز موفقیت آنها است.

آیت‌الله نوری‌همدانی خطاب به طلاب بیان کرد:‌ منظم باشید که مردم درس نظم را از شما بیاموزند ضمن اینکه در درس و تحصیل نیز قوی قدم بردارید و از ابتدای راه دارای ادبیات و صرف و نحو قوی باشید.

وی تصریح کرد: علمای بزرگ ما هرگز بدون وضو درس نخوانده‌اند و بحث نکرده‌اند. همچنین توصیه می‌‌کنم در انتخاب استاد، اخلاق او را بسیار مهم بدانید.

این مرجع تقلید در ادامه افزود: امام خمینی بسیار تأکید داشتند که در حوزه‌ها درس اخلاق برقرار باشد زیرا اگر کسی درس بخواند و در اخلاق مهذب نباشد به فساد می‌افتد.

وی تأکید کرد: در مورد دین اسلام هم باید نسبت به آن فقیه بود نه اینکه فقط آن را فهمید و باید از همه جوانب آن را شناخت و به آن عمل کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی همچنین یادآور شد: نماز شب برکات فراوان دارد و با عبادات خود تلاش کنید ارتباط‌تان با امام زمان (عج) را محکم‌تر کنید و افسر ایشان باشید.

وی افزود: این انقلاب بیدارگر باعث بیداری و هوشیاری مردم جهان شده و مردم با تمام قوا برای دفاع از اسلام صف‌آرایی کرده‌اند و امیدواریم با وحدت مروج اسلام ناب محمدی (ص) باشیم.

به گزارش فارس در این مراسم ۶ نفر از طلاب حوزه علمیه قم به دست آیت‌الله نوری‌همدانی معمم شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار