رئیس اداره دامپزشکی بویین‌زهرا:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا گفت: قصاب متخلف در این شهرستان با صدور حکمی بی‌سابقه محکوم به یک سال تعلیق از کار و أخذ گواهی آموزش از دامپزشکی شد.
کد خبر: ۲۹۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸ 17 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، مهدی مهرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به دلیل تخلف بهداشتی متصدی یک واحد قصابی، دادگاه مربوطه علاوه بر تعلیق متخلف به مدت یک سال از فعالیت، متخلف را به گذراندن دوره آموزشی و دریافت گواهی دوره رعایت اصول و ضوابط بهداشتی از اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا ملزم کرد.

وی در خصوص اهمیت آموزش در زمینه عرضه فرآورده‌های خام دامی گفت: بسیاری از تخلفات بهداشتی انجام شده به دلیل عدم آگاهی کافی از نحوه صحیح تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی ایجاد می‌شود که در همین راستا اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا به طور مستمر اقدام به برگزاری جلسات آموزشی برای عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی می‌کند که نتایج مطلوبی هم در بر داشته است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا در خصوص صدور حکم اخیر گفت: حکم صادره دادگاه در راستای ارتقای سطح علمی متخلف بوده و این اداره ضمن تشکر از قاضی پرونده، از صدور چنین احکامی استقبال می‌کند.

مهرزاده عنوان کرد: عزم اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا به برخورد قاطع با متخلفان بوده و به تمام عرضه‌کنندگان اخطار داده که در صورت عدم رعایت بهداشت با آن‌ها برخورد قاطع می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: همچنین از عموم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تماس با تلفن گویای 1512 و یا ارسال پیامک به سامانه 50001512 اداره دامپزشکی شهرستان بویین‌زهرا را یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار