رئیس هیأت ورزش‌های رزمی قزوین خبر داد
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از نایب قهرمانی تیم کیک‌بوکسینگ این هیأت در مسابقات کشوری همدان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تیم استان قزوین با اقتدار توانست با 12 بازیکن در رده‌های مختلف نایب قهرمان مسابقات کیک‌بوکسینگ که در شهرستان اسدآباد استان همدان برگزار شد را به دست آورد.

وی ادامه داد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور که در سالن سپاه 9 دی با حضور مسؤولان سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، در رده سنی نونهالان حسین برزگربهرامی و ماهان اکبری مدال طلا، علی اکبری و مهدی طاهرخانی مدال برنز را کسب کردند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان هم محمدامین برزگربهرامی و رضا محمودی مدال طلا، نیما امامی مدال نقره و در رده سنی جوانان عباس جباری و محمد برزگربهرامی مدال طلا، علی عبادی مدال نقره را از آن خود کردند.

هادی‌چگینی اضافه کرد: در مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور حمید رحمانی در رده سنی بزرگ‌سالان با کسب مدال طلا و سهراب خدابندلو مدال نقره توانستند در این دوره از مسابقات خوش بدرخشند.

این مسؤول ورزشی بیان کرد: مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور با سرپرستی و سرمربیگری جواد جعفری برگزار شد.

گفتنی است، تیم کیک‌بوکسینگ هیأت ورزش‌های رزمی در مسابقات کشوری کیک‌بوکسینگ که در یکم و دوم مهر ماه سال جاری در همدان برگزار شد، مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار