فرماندار دشتی گفت: درشهرستان دشتی با توجه به اینکه 200 کلاس فرسوده وجود دارد و 58 کلاس جدید نیاز است در مجموعه این شهرستان نیازمند به ساخت 258 کلاس جدید است.
کد خبر: ۳۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 03 May 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا مهرجو ظهر امروز در دیدار جمعی از فرهنگیان و 30 نفر از مدیران، معلمان نمونه و اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم ضمن گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: امید است تقارن میلاد حضرت علی(ع) و روز معلم باعث برکت و خیرآفرینی برای جامعه فرهنگی باشد.

فرماندار دشتی گفت: سرمایه انسانی توانمند از دل نظام و تعلیم و تربیت پویا و موثر تولید می‌گردد و شایسته است با توجه به اهمیت شغل معلمی مورد عنایت ویژه در برنامه‌ریزی‌های بالادستی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در اعتبارات سال 1394 کمیته برنامه‌ریزی آموزش و پرورش در اولویت ویژه قرار دارد، ادامه داد: انتظار می‌رود در بحث اهمیت‌بخشی به آموزش و پرورش نوعی اجماع عمومی شکل بگیرد.

مهرجو خاطرنشان کرد: سال گذشته مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار به آموزش و پرورش اختصاص یافت که 95 درصد از اعتبارات آموزش و پرورش شهرستان دشتی تخصیص یافت  که عمده آنها پرداخت مطالبات پیمانکاران، نوسازی و به‌سازی مدارس هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به رشته علوم انسانی باید بیشترشود، اضافه کرد: در شهرستان دشتی با توجه به اینکه  200 کلاس فرسوده وجود دارد  و 58 کلاس جدید نیاز است در مجموعه این شهرستان نیازمند به ساخت 258 کلاس جدید است.

مهرجو یادآور شد: طرح‌های احداثی فضاهای آموزشی در شهرستان دشتی شامل مدرسه آیت کاکی، خوابگاه شبانه‌روزی درازی، تکمیل مجتمع فرهنگی خورموج، محوطه‌سازی دبیرستان اشراق خورموج، احداث سالن اجتماعات کارگاه هنرستان کاکی، نمازخانه مدرسه کوثر و محوطه‌سازی دبستان کبگان درحال احداث است و در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

نماینده عالی دولت یازدهم در دشتی گفت: سه زمین چمن، شش نمازخانه و سه سالن ورزشی از نیازمندی‌های آموزش و پرورش دشتی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار