کد خبر: ۳۰۵۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 02 October 2016


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)، گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر با خانواده شهید امر به معروف محمود توفیقیان دیداری انجام می شود و زنگ امر به معروف و نهی از منکر نیز در مدارس نواخته می شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد موحد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه های پیش بینی شده برای ایام امر به معروف و نهی از منکر در استان افزود: روز چهارشنبه 14 مهرماه، زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس نواخته می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی روز نخست محرم روز امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: مهم ترین هدف امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

موحد با بیان اینکه در استان البرز ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعال است و برنامه های متعدی پیرو این مهم برگزار می شود، گفت: امام جمعه شهرستان کرج، مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فرمانده سپاه دبیر این ستاد محسوب می شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه عناصر اصلی ادارات عضو این ستاد هستند، گفت: معاونت فرهنگ تحقیقات و آموزش برنامه های ویژه ای انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات جامعه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر مطرح و بررسی می شود، تصریح کرد: دوازدهم مهر ماه هفته امر به معروف و نهی از منکر آغاز می شود.

حجت الاسلام و المسلمین موحد برگزاری راهپیمایی بعد از نماز جمعه این هفته را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و افزود: در تمامی ادارات شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه انجام تبلیغات شهری پیرامون توسعه امر به معروف و نهی از منکر مد نظر قرار دارد که تا حد قابل قبولی اجرایی شده است، گفت: درصدد هستیم این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

موحد یکی از برنامه های مهم در این هفته را سازماندهی طلایه داران همایش دانشجویی دانست و افزود: در این هفته تقویت و سازماندهی یاوران معروف و تقویت عفاف و حجاب را نیز خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار