با مخاطبان
ما از این صحبت مدیرکل سابق ناراحت نمیشویم زیرا ایشان در این نوع اظهارنظرها دستی بر آتش دارند و شهره عام و خاص هستند بطور مثال در چند ماه گذشته اعلام کرده ، به شهرستان های کهگیلویه بزرگ می‌روم اما به شرط آنکه از من خواسته ای درخواست نکنید!.
کد خبر: ۳۰۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 04 October 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
آقای فدایی ارتباطتان با پیمانکار جرم نیست،اما..
فدایی مدیرکل سابق راه وترابری استان؛
ارتباطاتم با پیمانکاران جرم که نیست
امروز پس از یک سال و شش ماه، جناب فدایی مدیرکل راه و ترابری استان بعلت های ضعف مدیریتی،عملکرد ضعیف در حوزه مسئولیت کاری خود، توهین به شهروندان استان از جمله مردم شریف سوق و....با دستور از نهاد ریاست جمهوری و توسط #وزیر_راه_و_شهرسازی از سمت خود عزل و مدیرکل غیربومی دیگری به جای ایشان منصوب شد..
در مراسم تودیع و معارفه مهندس فدایی و علیمردانی که امروز برگزار شد مدیرکل سابق صحبت های جالبی را بیان داشته اند که جای تأمل داشت.هر چند مسبوق به سابقه نیز بوده است.
جناب فدایی که در زمان انتصاب خود در عین مخالفت های شخص استاندار و نمایندگان وقت استان در مجلس علی محمد بزرگواری و غلام محمد زارعي و قاطبه کارکنان اداره کل راه،کارشناسان و مهندسین استان و با لابی گری شخص  غلامرضا تاجگردون منصوب شده بود اعلام داشته ارتباطاتم با پیمانکاران جرم نبوده است و به آن افتخار میکنم.
بله جناب آقای فدایی ارتباط با هیچ شخصی جرم نیست و بسیار کار نیک و پسندیده ای هست ولی لابیگری و زد بندهای پشت پرده پرده جرم هست.
واگذاری پروژه ها بدون رعایت قانون و مقررات به پیمانکاران ناتوان و زخمی کردن پروژه ها جرم است...
ارتباط با پیمانکاران جرم نیست،
ولی عدم نظارت بر پیمانکاران که رابطه ای دوستی داشتید جرم است.
ما از این صحبت مدیرکل سابق ناراحت نمیشویم زیرا ایشان در این نوع اظهارنظرها دستی بر آتش دارند و شهره عام و خاص هستند بطور مثال در چند ماه گذشته اعلام کرده ، به شهرستان های کهگیلویه بزرگ می‌روم اما به شرط آنکه از من خواسته ای درخواست نکنید!.
یا در جمع مردم شریف سوق فرمودند ؛ مردم سوق خودتان جمع بشوید و برای جاده خون یک پیمانکار معرفی کنید..
بهرحال امروز جناب فدایی بعد از یکسال و اندی مسئولیت ضعیف در زمانی عزل شد که تمامی پروژهای راهسازی استان راکد ، وضعیت مسکن مهر شهرستان ها همچنان بلاتکلیف و جو بی ثباتی و عدم آرامشی در اداره کل حاکم بوده که موجب نارضایتی حتی عوام شده بود که این مهم نگرانی شخص وزیر و نهاد ریاست جمهوری را هم بهمراه داشته است تا جائی که دستور عزل ایشان از نهاد ریاست جمهوری به وزیر دیکته شد و پشتیبان همیشگی ایشان یعنی غلامرضا تاجگردون هم نتوانست راه به جای ببرد و مجبور شد دست از حمایت ایشان بردارد...
در پایان از مدیرکل جدید انتظار می رود با تجربه از نحوه مدیریت ضعیف جناب فدایی از دخالت دادان نمایندگان استان و سیاسیون در انتصابات،پروژه هاو... خودداری نمائید و نسبت به فعال سازی پروژه ها اهتمام ویژه داشته باشد.

عماد عزیزیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار