مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمددر سال جاری 529 طرح اشتغال معادل 65 درصد از کل طرح های اجرایی کمیته امداد، برای مددجویان روستایی اجرا شده است.
کد خبر: ۳۰۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 05 October 2016
کمیته امداد امام خمینی به عنوان یکی از نهاد هایی که بیشترین حمایت از مردم کمتر برخوردار جامعه از امکانات را بر عهده دارد ، همواره در حال اجرای برنامه های حمایتی خود برای ارتقاء سطح زندگی جامعه مورد هدف می باشد.
یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است، در همین راستا کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری تعداد 529 طرح اشتغالزایی برای مددجویان روستایی تحت حمایت اجرا کرده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعا ۸۲۰ طرح اشتغال‌زایی با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان برای مددجویان استان در سال جاری اجرا شده است.
فرید محبی امروز با بیان اینکه این نهاد با الهام از تعاليم شرع مقدس همواره سعي بر اين دارد كه اصولي ترين و شايسته‎ترين خدمات را نسبت به مددجويان مورد حمايت ‌انجام دهد، گفت: کمیته امداد به منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، طرحها و فعاليتهاي خودكفايي را در رأس برنامه‎هاي خود قرار داده‌ است.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری 529 طرح اشتغال معادل 65 درصد از کل طرح های اجرایی کمیته امداد، برای مددجویان روستایی اجرا شده است، افزود: تعهد اشتغال امسال کمیته امداد استان در حوزه‌های روستایی و شهری ایجاد یک هزار و ۹۴۰ طرح است که از این تعداد باید ۸۰۰ طرح در حوزه روستایی اجرا شود.
محبی هزینه طرح های اجرایی برای مددجویان روستایی را تاکنون 70 میلیارد و 967 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: طرح های ایجاد شده در مناطق روستایی در بخش مشاغل خانگی و خوداشتغالی شامل تعداد 431 طرح دامداری، چهار طرح صنایع دستی و 73 طرح خدماتی برای روستائیان تحت حمایت اجرا شد.
وی تأکید کرد: کمیته امداد پس از بررسی ظرفیت منطقه و استعداد مددجویان طرح‌های اشتغال را برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌کند و بحث آموزش قبل از اجرای طرح‌ را مورد توجه قرار داده که این امر نتایج درخشانی را در پی داشته است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار