سردارفضلی:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز بیشترین آمادگی را در بسیج مستضعفین سراغ داریم و بیش از 2 هزار گردان بسیجی در سراسر کشور مهیای دفاع از کشور هستند.
کد خبر: ۳۰۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 05 October 2016

 جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز بیشترین آمادگی را در بسیج مستضعفین سراغ داریم و بیش از 2 هزار گردان بسیجی در سراسر کشور مهیای دفاع از کشور هستند.

سرتیپ پاسدار علی فضلی در حاشیه نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور در گفت وگو با خبرنگاران ، افزود: امروز رزمندگان اسلام در بهترین و بالاترین سطح آمادگی دفاعی قرار دارند و شب و روزها نیروها در آمادگی هستند و زمین و دریا و آسمان در ید نیروهای ما است. 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین درادامه درباره دشمنان قسم خورده انقلاب تاکید کرد: دشمنان ما آمریکا و چند کشور اروپایی و عربستان هستند که ثابت کردند چیزی در برابر ایستادگی ملت ایران ندارند و ملت ما ثابت کرد در برابر هیچ دشمنی سر خم نکرده و نخواهد کرد. 
وی در خصوص اظهارات برخی درباره نیاز نداشتن کشور به نیروهای نظامی گفت: آنها به اشتباه خود پی بردند و هم اینک همه نیروهای نظامی کشور آماده دفاع از کیان کشور هستند. 
سردار افضلی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری در 28 شهریور در دیدار با پاسداران فرمودند کشور به نیرو و قوای نظامی نیاز دارد و مگر می شود از اسلام و انقلاب بدون قوه قهریه و قوای نظامی و بدون قوای رزمنده دفاع کنیم، همه نیروهای نظامی کشور در هوا، زمین و دریا آماده دفاع از کیان کشور هستند. 
وی درباره شهدای مدافع حرم هم گفت: استان های شمالی گیلان، مازندران و گلستان بیش از 60 شهید را تقدیم دفاع از حرم کردند و در واقع این شهدا ثابت نمودند برای دفاع از اهل بیت(ع) وحرم شریف آنان ،از همه چیز خود به راحتی می گذرند و در معامله با خدا قرار گرفتند و در آزمایش و محک الهی سربلند بیرون آمدند. 
سردار فضلی تصریح کرد: اگر دفاع این جوانان نبود ما هم اکنون باید در مرزهای جمهوری اسلامی ایران با این دشمنان مقابله می کردیم. 
وی تاکید کرد: من تعدادی از این نیروهای مدافع حرم را از نزدیک می شناختم و آنها جوانانی وارسته و انقلابی بودند و حضور مردم در مراسم یادبود این شهدا، حکایت از دریادلی آنها در دفاع از پرچم و دین خداست. 
یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور شامگاه سه شنبه در روستای یساقی شهرستان کردکوی از توابع استان گلستان برگزار شد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار