رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از تغییر در شیوه برگزاری نشست کمیسیون‌های تخصصی شورای این شهر با هدف افزایش مشارکت رسانه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 06 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، پرویز سالاری امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش مشارکت رسانه‌ها در حوزه مدیریت شهری و ایجاد امکان تعامل دو سویه در این زمینه میان رسانه‌ها و شورای شهر به عنوان دو نهاد برآمده از مردم، شیوه برگزاری جلسات کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر بندرعباس تغییر کرده است.
 
وی افزود: شوراها نیاز به آسیب‌شناسی عملکرد خود در حوزه نظارت بر عملکرد سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف شهرداری و علاوه بر آن بر دیگر ادارات و دستگاه‌های مرتبط با حوزه توسعه شهری دارند و حاصل یک بررسی کلی در این زمینه بیانگر آن است که همکاری هر چه بیشتر میان رسانه‌ها و شوراها اهمیت فراوانی دارد و به رشد نظارت و ارتقای کیفیت ارائه خدمات کمک فراوانی می‌کند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اضافه کرد: روند برگزاری کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر را به گونه‌ای تغییر داده‌ایم که خبرنگاران رسانه‌ها نیز بتوانند ضمن حضور در این جلسات، سوالات تخصصی خود را نیز از مدیران حاضر شده در کمیسیون بپرسند و آنان نیز ملزم هستند تا به سوالات رسانه‌ها پاسخ دهند.
 
سالاری با بیان اینکه جلسات کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر هر هفته به رسانه‌ها اعلام خواهد، عنوان کرد: رسانه‌ها و اعضای شورا هدف مشترکی را دنبال می‌کنند و آن پاسخگو ساختن مدیران در برابر مردم است و لذا به نظر می‌رسد که تغییر در شکل و شیوه برگزاری جلسات کمیسیون‌های شورای شهر بتواند در این زمینه تأثیرگذار باشد.
 
وی توضیح داد: اعضای شورای شهر بندرعباس با همدلی و همگرایی درصدد تصویب قوانین کارآمد برای بهبود مدیریت شهری هستند و بدون همکاری مردم در این زمینه نمی‌توان گام مهمی برداشت.
 
اولین نشست کمیسیون تخصصی خدمات شهری شورای شهر بندرعباس به ریاست رضا حیدری‌زاده عضو شورای شهر بندرعباس عصر امروز برگزار شد و رضا پرویز رئیس سازمان خدمات موتوری شهرداری بندرعباس و مجید زمردی رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری بندرعباس به ارائه گزارش پرداختند و به سوالات اعضای شورای شهر بندرعباس و خبرنگاران پاسخ دادند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار