معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: ناوگان اتوبوسرانی استان تهران فرسوده است
کد خبر: ۳۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 04 May 2015
حسن کریمی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه ناوگان اتوبوسرانی استان تهران فرسوده است، اظهار داشت: با توجه به ازدحام جمعیت در شهرهای حاشیه تهران، گسترش و بهینه سازی حمل و نقل عمومی یک ضرورت است ضمن اینکه در همه بخش ها نیاز به کار جدی وجود دارد.

وی تلاش مدیران شهری و شهرداران را در حوزه عمران شهری خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: سال گذشته با توجه به رکود اقتصادی حاکم در بخش ساخت و ساز و کاهش شدید درآمد شهرداری ها در سراسر کشور، شهرداران استان تهران توانستند در تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدامات مثبتی انجام دهند. در سال ۹۴ هم اتمام مابقی پروژه های نیمه تمام از اولویت های شهرداران استان تهران است.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت مترو اسلامشهر، خاطرنشان کرد: برای احداث مترو اسلامشهر در دو سال گذشته اعتباراتی در نظر گرفته شد ولی جذب نشد، با چند میلیارد تومان مترو ساخته نمی شود امسال ۲۵ میلیارد تومان برای ادامه خط ۳ مترو که به اسلامشهر منتهی می شود تخصیص داده شده است که در تلاش هستیم تا شهرداری تهران امکانات اجرا را مهیا کند تا در سال جاری شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم شهری باشیم.

بنابراین گزارش شهرستان اسلامشهر در جنوبغربی استان تهران با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰هزار نفر در مسیر تردد شهرهای همجوار همچون رباط کریم، بهارستان، صالحیه و نسیم شهر قرار دارد و روزانه بالغ بر دو میلیون تردد از مسیر آیت الله سعیدی به تهران صورت می گیرد به نظر می رسد احداث مترو اسلامشهر و ساخت تقاطع غیر هم سطح یکی از ضروریات این روزها باشد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار