فرماندار دهلران بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها و اطلاع رسانی به مردم برای ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در فرصت باقی مانده تاکید کرد و گفت: باید ضرورت و اهمیت ثبت نام در سرشماری برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۳۱۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 16 October 2016
به گزارش ابناک ایلام ؛ امید علی سبزی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری دهلران با موضوع سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 گفت: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی بر بهره گیری از همه ظرفیت ها در جهت اطلاع رسانی به مردم برای مشارکت در این طرح ملی تاکید کرد.

وی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 را گامی در جهت برنامه ریزی و تصمیم گیری های کلان در حوزه های مختلف دانست و افزود:در ثبت نام اینترنتی خانوارها با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir و تکمیل مراحل ثبت نام کد آماری دریافت و در زمان مراجعه مامور فقط کد ار تحویل می دهند که این امر منجر به تسریع در عملیات میدانی می شود.


فرماندار دهلران از راه اندازی مکان هایی در اداره ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و شهرداری شهر دهلران برای ثبت نام رایگان اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 خبرداد و گفت: در بخش ها نیز شهرداری ها،ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی در جهت ثبت نام از مردم همکاری کنند.


سبزی با اشاره به 27 نفر عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 در شهرستان افزود: از این تعداد 17 نفر مامور سرشماری هستند که با مراجعه به درب منازل عملیات میدانی را برعهده دارند.


وی از بخشداران خواست تا از ظرفیت شوراهای اسلامی و دهیاران در جهت اطلاع رسانی به مردم برای مشارکت در طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی استفاده کنند.


فرماندار دهلران به طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان اشاره وتاکید کرد:مدیران شهرستان در جهت پیگیری و تسریع در راه اندازی طرح ها و دریافت تسهیلات طرح های حوزه کاری خود اقدام کنند.


سبزی به طرح های محرومیت زدایی سپاه اشاره و گفت: در شهرستان دهلران دهستان سید ابراهیم در بخش زرین آباد برای اجرای این طرح ها در نظر گرفته شده و تا سقف 140میلیارد ریال زمینه جذب اعتبارات طرح های این حوزه وجود دارد.


رییس شورای تامین دهلران بر ضرورت پیگیری و اقدامات لازم در خصوص طرح های اقتصاد مقاومتی در بخش ها توسط بخشداران تاکید کرد.


وی همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی از خدمات واقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف توسط مدیران تاکید کرد و گفت: مدیران موظفند این خدمات را در فضا های مجازی و از طریق اصحاب رسانه به مردم منعکس کنند.


وی پیگیری مسایل و موضوعات کاری ادارات توسط مدیران،تعامل ادارات با هم،تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: تعامل و هم افزایی ادارات با هم موجب پیشرفت در کارها و خدمت بیشتر و بهتر به مردم است که مدیران باید مدنظر داشته باشند.


سبزی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه بهداشت و درمان افزود: به زودی یک تیم 25 نفره پزشکی و دندانپزشکی به مدت یکصد روز در دشت عباس بخش موسیان جهت ارایه خدمات رایگان به مردم مستقر می شوند.


وی با اشاره به اربعین حسینی(ع) و لزوم آمادگی مردم ومسئولان برای استقبال از زایرین و راه اندازی موکب ها در ورودی و خروجی شهر دهلران گفت: در مرز چیلات زیرساخت ها در حوزه های مختلف فراهم شده و با عنایت مدیریت ارشد استان و پیگیری ها و تلاش مدیران استانی و شهرستانی زیر ساخت ها فراهم است وآمادگی لازم برای تردد زوار از این مرز به عنوان مرز کمکی وجود دارد و در صورت موافقت طرف عراقی مشکلی در این زمینه وجود ندارد.


فرماندار دهلران با اشاره به تبیین سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبری گفت: دولت با تمام توان مشغول کار و خدمات است و بر اساس بیانات و دستورات رهبری و منویات معظم له اقدام می کند.


سبزی در پایان به سفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به شهرستان و بازدید از مرز چیلات اشاره کرد وافزود: هم استاندار محترم و هم نماینده محترم پیگیر فعال کردن این مرز هستند و از همه ظرفیت ها در جهت تسریع در رفع موانع و مشکلات استفاده می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار