کد خبر: ۳۱۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 16 October 2016


همزمان با روز جهانی غذا و هفته سلامت توانمندی بانوان شهرستان ساوجبلاغ در بخش غذا در نمایشگاهی در بخش چندار روستای خوروین به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایرنا ،این مراسم با حضور فرماندار و مشاور استاندار و مدیر کل اموربانوان استان البرز ،مشاور فرماندار ومسئول امور بانوان ساوجبلاغ، مدیران شهرستان ، اعضای شورا اسلامی و بخشدار بخش چندار ودهیاران برگزارشد.

مشاور استاندار و مدیر کل اموربانوان استان البرزبا اشاره به هفته سلامت بانوان ایران از24 تا 30 مهر ماه گفت: در این یک هفته که به این عنوان نامگذاری شده برنامه های متعددی توسط اداره کل بانوان وخانواده استانداری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری های شهرستانهای استان البرز برگزار خواهد شد.

بی بی عصمت سرفرازی اظهارداشت: از جمله این برنامه ها برگزاری جشنواره غذا وبرنامه های مختلف در حوزه ارتقا سطح آگاهی زنان در زمینه سلامت بوده که به همت فرماندار و اموربانوان ساوجبلاغ و کانون های فرهنگی واجتماعی شهرستان وبخشداری چندار با مشارکت بسیار مطلوب بانوان روستاهای ساوجبلاغ برگزار گردید .

وی از برگزاری دوبرنامه دیگر دراستان البرز خبر داد وگفت: علاوه بر این برنامه روز 26 مهر همایش پیاده روی باهدف بهداشت عمومی زنان درپارک بانوان کرج و 28 مهر همایشی در سالن شهدای دولت باهدف بیماری تخصصی زنان برگزار خواهد شد.

مشاور استاندار و مدیر کل اموربانوان استان در ادامه خانم سیده هاجر مظفری مشاور فرماندار و مسئول اموربانوان شهرستان ساوجبلاغ را مشاور و مسئول نمونه امور بانوان شهرستانهای استان البرز معرفی کرد .

مشاور فرماندار ومسئول امور بانوان ساوجبلاغ نیز اظهارداشت : نامگذاری این روز تلنگری است برای ارتقا سلامت بوده و اینکه خانواده ها سلامت خود را با مصرف غذای سالم در اولویت قرار دهند.

سیده هاجر مظفری هدف از برگزاری چنین جشنواره هایی را اصلاح الگوی تغذیه ای و برقراری امنیت غذایی عنوان کرد و گفت: سلامت و بهداشت مواد غذایی تأثیر مهمی در میزان هوش و یادگیری کودکان دارد لذا خانواده ها باید به این مهم اهتمام بورزند.

وی تصریح کرد: در این جشنواره 60 نفر از سطح شهرستان با 360 نوع غذا شرکت نمودند که به30 نفر از نفرات برگزیده جوایز ویژه اهدا شد.

مظفری گفت : در این نمایشگاه غرفه هایی همچون غرفه فرهنگی و عکس ویژه ، غرفه سلامت با ویزیت رایگان پزشک خانواده و دندان پزشک و تست رایگان قند و فشار خون ، مسابقه غذا با موضوع غذای سالم وجود داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار