کد خبر: ۳۱۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸ 18 October 2016
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: 21 ویژه‌برنامه طی هفته تربیت‌بدنی در این شهرستان اجرا می‌شود.

سید مسعود تقوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، با اشاره به هفته تربیت بدنی از اجرای ویژه برنامه‌های این مناسبت در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: 21 برنامه برای بزرگداشت هفته تربیت بدنی تدارک دیده شده و در طول هفته اجرا خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه از برگزاری مسابقات بسکتبال بانوان خبر داد و گفت: این مسابقات با همکاری هیأت بسکبتال روز دوشنبه 26 مهر ماه در سالن آزادی دهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: در دومین روز از هفته تربیت بدنی مسابقات شنای نونهالان و یک دوره مسابقه فوتسال دوستانه بین تیم‌های تربیت‌بدنی و اصحاب رسانه تدارک دیده شده است.

تقوی‌نژاد تصریح کرد: مسابقات شطرنج آقایان سوق، مسابقات والیبال آقایان، مسابقات دوی صحرانوردی و والیبال بانوان روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیم کوهنوردی شهرستان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به ارتفاعات تنگ سولک در بهمئی صعود می‌کنند افزود: هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان روز جمعه همایش پیاده‌روی خانوادگی برگزار و مسیر ورزشگاه آزادی تا یادمان شهدای گمنام را پاکسازی می‌کنند.

تقوی‌نژاد تصریح کرد: دیدار با امام جمعه دهدشت، برگزاری مسابقات هندبال آقایان سوق، فوتبال پیشسکوتان شهرستان‌، تجلیل از همکاران و پرسنل اداره ورزش، طناب‌کشی بانوان،مسابقات کونگ‌فوی بانوان و ورزش‌های رزمی آقایان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است که در هفته تربیت بدنی اجرا می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار