مدیرعامل شرکت عمران پردیس خبر داد
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: 20 هزار واحد مسکونی مهر در فازهای مختلف شهر جدید پردیس آماده تحویل شده که در انتظار تأمین خدمات است.
کد خبر: ۳۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 05 May 2015
به گزارش فارس ، حسن ولی‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت احداث متروی تهران - پردیس اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی مطالعات اولیه احداث مترو، خروج آن از تهران به‌ حساب می‌آید که وجود بعضی مناطق حفاظت‌ شده و تملک اراضی ملی در مسیر عبور مترو محدودیت‌هایی را ایجاد کرده است.

وی افزود: اکنون در حال بازنگری طرح اولیه مسیر مترو هستیم تا حداقل بتوانیم تداخل مسیر با مناطق حفاظت‌ شده را در خروجی شهر تهران نداشته باشیم و بعد از آن مشکلی به وجود نیاید.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: یکی دیگر از اولویت‌های شهر پردیس، مدت زمان احداث مترو است که امیدواریم بتوانیم همزمان با بارگذاری جمعیت مسکن مهر، کار احداث مترو را نیز به نتیجه برسانیم؛ در این خصوص باید در مطالعات اولیه دقت لازم صورت گیرد تا در زمان اجرا با کم‌ترین مشکل مواجه شویم.

ولی‌پور در خصوص مشخص شدن پیمانکار ساخت مترو تصریح کرد: تاکنون پیمانکاری برای ساخت متروی تهران - پردیس انتخاب نشده است؛ شرکت‌هایی از جمله قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)، شرکت چینی و چند شرکت داخلی و خارجی دیگر برای احداث خط مترو اظهار تمایل و آمادگی خود را اعلام کرده‌اند که در ابتدا باید مباحث مطالعاتی را به اتمام برسانیم و بعد از آن برای انتخاب پیمانکار اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی درباره آخرین وضع واگذاری مسکن مهر در پردیس نیز اظهار کرد: تحویل واحد‌ها در پردیس متوقف نشده و روزانه در حال تحویل واحد به متقاضیان هستیم؛ در این خصوص، در فاز سه به‌زودی کار تحویل به اتمام می‌رسد و کار تحویل تمام واحدها در فاز سه پایان خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: بیش از 20 هزار واحد در فازهای مختلف شهر جدید پردیس آماده تحویل داریم که اگر بحث تأمین خدمات این فازها برطرف شود، می‌توانیم در صورت رفع این مشکل افتتاح بزرگی را در پردیس شاهد باشیم.

ولی پور با بیان اینکه وزارتخانه‌ها باید به یاری ما بیایند، افزود: خطوط برق و آب و فاضلاب را شرکت عمران شهر جدید پردیس انجام داده و در حال حاضر مخازن ساخته شده است؛ اما بحث تأمین آب جزو اختیارات ما نیست و امیدواریم با کمک وزارتخانه‌های مربوطه مشکلات دیگر را رفع کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار