کد خبر: ۳۱۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 20 October 2016


سرپرست فرمانداری کرج بر استمرار طرح‌های پاکساری نقاط آلوده در کرج تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی قنبرزمانی ظهر امروز در نشست کمیته مبارزه با مواد مخدر کرج اظهار داشت: طرح‌های امنیت اجتماعی یکی از مهمترین طرح‌هایی است که به صورت مستمر در این کلانشهر باید انجام شود.

وی ادامه داد: یکی از این طرح‌ها استمرار طرح‌های پاکسازی مکان‌های آلوده کرج است تا بتوانیم در طرح‌های امنیتی موفق عمل کنیم.

سرپرست فرمانداری کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مقابله با سودگران مرگ مهمترین اقدام برای کاهش معضل اعتیاد در جامعه است، افزود: داشتن جامعه‌ای عاری از اعتیاد از مهمترین اهداف برگزاری این طرح‌ها است.

قنبرزمانی تصریح کرد: البته برای دستیابی به موفقیت نیاز است تا همه دستگاه‌ها از توان و ظرفیت‌های خود برای مقابله با اعتیاد و سوداگران مرگ استفاده کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌ها به جوانان می‌تواند در پیشگیری از معضل اعتیاد نقش بسیار مهمی را داشته باشد گفت: باید جامعه را به سمت جامعه‌ای عاری از اعتیاد سوق دهیم و در این مسیر باید از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده نماییم.

سرپرست فرمانداری کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آگاهی دادن به جوانان و نوجوانان می‌تواند گامی مهم در جهت مقابله با رفع آسیب‌های اجتماعی از جمله معضل اعتیاد باشد گفت: آموزش و آگاهی دادن به جوانان مهمترین راهکار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار