کد خبر: ۳۱۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 22 October 2016
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 120میلیارد ریال در طول چهار سال اخیر توسط مردم استان و افراد نیکوکار بومی و غیربومی به این مجمع کمک نقدی شده است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا نیکبخت پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: 100 میلیارد ریال از این مبلغ در حوزه ساخت و ساز مراکز بهداشتی و درمانی و 20 میلیارد ریال نیز برای تامین امکانات و تجهیزات پزشکی در استان هزینه شده است.
وی گفت: مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در سال 91 راه اندازی شد و نهادی غیردولتی، غیرسیاسی و غیرحزبی بوده که هدف اصلی آن تلاش برای کاهش مشکلات بیماران به ویژه افراد دارای بیماری های خاص است.
رئیس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد افزود: انتظار می رود که مردم، مسئولان اجرایی، نهادهای دولتی و افراد نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش مجمع خیرین سلامت این استان را حمایت کنند.
نیکبخت بیان کرد: مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در صورت تحقق این امر مهم فعال تر شده و می تواند کمک های بیشتری به بیماران نیازمند استان ارائه دهد.
وی عنوان کرد: نشانی مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، میدان ورزش، حوالی شرکت گاز و خیابان مولوی یک و شماره تلفن آن نیز 33337948 است.
وی ابراز داشت: دولت به تنهایی نمی تواند تمامی نیازهای حوزه بهداشت و سلامت را برطرف کند و در صورت کمک مردم و خیرین مشکلات اعتباری و امکاناتی این بخش راحت تر قابل رفع است.
وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد بیمارستان مجهز در زمینه روانپزشکی و سوختگی ندارد و باید با کمک مردم و خیرین به زودی در استان ساخته و راه اندازی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار