کد خبر: ۳۱۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 22 October 2016
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: 5 هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف ورزشی در این شهرستان ساماندهی شده است.

سید مسعود تقوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت:طی دو سال گذشته هیچ مبلغی از اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه ورزش کهگیلویه اختصاص داده نشده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه افزود: هر گونه فعالیت در این اداره به صورت خود مختار انجام می‌شود و هزینه آن از راه درآمد اماکن ورزشی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه 23 هیأت ورزشی فعال در شهرستان وجود دارد،تصریح کرد: طی 6 ماه گذشته 490 میلیون ریال از محل حساب برگشتی اماکن به این تعداد هیأت کمک مالی شده است.

تقوی‌نژاد فضای ورزشی شهرستان را متشکل از هشت سالن‌های سرپوشیده و پنج ورزشگاه خاکی اعلام کرد و گفت: بیش از پنج هزار ورزشکار ساماندهی شده در این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

این مسؤول با اشاره به فعالیت ورزشی بانوان افزود: ورزشکاران خانم در رشته‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال، ورزش‌های رزمی، هندبال و شنا فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه هم‌چنین از دیار بودن شش خانه ورزشی شامل ژیمناستیک، کشتی، هندبال، تکواندو، بوکس و کاراته در این شهرستان خبر داد.

تقوی‌نژاد پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه 100 میلیون تومان برای چمن ورزشگاه قلعه‌رئیسی در نظر گرفته شده است گفت: این ورزشگاه در قالب زمین خاکی تعریف شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار