رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی برنامه‌های روز ملی استکبار ستیزی در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۲۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 31 October 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی در تشریح برنامه‌های 13 آبان‌ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در خراسان اظهار کرد: راهپیمایی امسال روز پنجشنبه مصادف با 13 آبان‌ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح از میدان بسیج تا حرم رضوی برگزار می‌شود و سخنرانی مراسم پایانی این راهپیمایی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر، حجت‌الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان رضوی تصریح کرد: این راهپیمایی باعث خنثی شدن تلاش استکبار جهانی برای نفوذ در کشور خواهد شد.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم بین شهرداری، پلیس و آستان قدس برای برگزاری بهتر مراسم صورت گرفته است و از سوی سازمان اتوبوس‌رانی 400 دستگاه به‌صورت رایگان سرویس‌دهی می‎کنند.

سلطانی با اشاره به توزیع بیش از 50 هزار پوستر، پرچم و تراکت در این راهپیمایی، تأکید کرد: ساعت 10 صبح روز چهارشنبه در سراسر استان خراسان رضوی زنگ استکبارستیزی نواخته می‌شود.

وی گفت: مسابقات مختلف ورزشی توسط ادارات در سطح استان، برپایی نمایشگاه‌های عکس و کاریکاتور، جلسات تریبون آزاد دانشجویی و تجلیل از 100 نفر از خانواده‎های شهدای 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم از دیگر برنامه‌های این روز خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار