وزير راه و شهرسازي با حضور در شهرستان شهريار ضمن بازديد از پروژه هاي عمراني قابل افتتاح در سفر رييس جمهور به اين شهرستان از بازار بزرگ ايراني- اسلامي اين منطقه بازديد كرد.
کد خبر: ۳۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 09 May 2015
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی به همراه فرماندار شهرستان شهریار از چند پروژه قابل افتتاح در سفر ریيس جمهور به این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه شهرستان شهریار به دلیل رشد جمعیتی قابل ملاحظه ای که نسبت به سالهای قبل داشته و با توجه به پیوندهای ارتباطی این شهرستان با کلان شهر تهران اظهار داشت: در این فکر هستیم که خطوط ارتباطی ریلی مناسبی بین شهر تهران با شهرستان شهریار بوجود آوریم.

وي با اشاره به مجموعه ای که در شهرستان شهریار به نام بازار بزرگ ایرانی اسلامی احداث شده گفت:این بازار که با الهام از طراحی زیبای میدان نقش جهان اصفهان است می تواند الگوی خوبی برای شهرهای دیگر باشد

وی در پایان نوید افتتاح این بازار ، توسط رئیس جمهور محترم در روزهای آینده و در خلال سفر به شهرستان شهریار را داد

در این بازدید ناجي، فرماندار شهريار با اعلام جمعیت شهرستان گفت:این شهرستان دارای 7 شهر با مرکزیت شهریار می باشد که در غرب شهر تهران واقع شده است که به دلیل نزدیکی این شهرستان به پایتخت رشد جمعیت چشم گیری را  داشته است.

 ناجی مهمترین ویژگی این شهرستان را پیوندهای فرهنگی و تاریخی این شهر با تهران دانست و مهمترین نماد بارز این شهرستان را در قدیم کشاورزی این منطقه ذکر کرد.

وي از شهر اندیشه به دلیل طراحی خوب و شهرسازی مناسب به عنوان یک الگوی مناسب برای شهرهای دیگر یاد کرد.

   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار