نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛
تابناک: نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با الگوگیری از فرهنگ عاشورا می توان بر توطئه‌های آمریکا پیروز شد، گفت: عاشورا درس تعامل با دشمن نیست بلکه درس ایستادگی و مقاومت است.
کد خبر: ۳۲۷۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 12 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان محلات که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد با اشاره به واقعه عاشورا و وفاداری یاران واقعی امام حسین(ع) گفت: زهیر بن‌قین یکی از یاران باوفای امام حسین(ع) در کربلا بود، تا جایی با امام حسین(ع) ماند که در عمل هم پا در رکاب امام زمان خویش داشت و جان خود را هم در این راه تقدیم کرد.

وی افزود: در این زمان هم ما باید ببینیم در عمل چقدر کوشا هستیم و تا کجا می‌توانیم ادامه دهیم، بین منافع و آرمان کدام یک را ترجیح می‌دهیم و به خاطرش فداکاری خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سلیمی یادآور شد: باید دید در هنگام لبخند دشمنان ما کدام یک را ترجیح می‌دهیم؟ لبخند دشمنان را یا آرمان‌هایی را تاکنون خون هزاران شهید برای حفظ این آرمان‌ها داده‌ایم؛ باید دید مثل زبیر در انتخاب این دور راهی درست عمل می کنیم با فریب دشمن را می‌خوریم؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: گاهی اوقات در شرایطی هستیم که در بزنگاه باید درست تصمیم بگیریم در غیر این صورت عواقب جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت، ما در مذاکره برجام از قبل گفته بودیم که با اصل مذاکره موافق هستیم لکن جانب احتیاط را رعایت کنید.

وی افزود: آمریکا نیاز به مذاکره با ما داشت؛ واشنگتون پیش از آغاز مذاکرات معترف بود که تحریم‌ها علیه ایران دیگر جوابگو نیست و باید مسیر را عوض کنیم، برای همین بود که با ما از درب مذاکره وارد شدند.

حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به سخنان مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: این مقام مسئول گفته بود که اگر به تحریم‌ها ادامه دهیم و در برجام هم موفق نشویم دچار مشکل می شویم؛ با این سخنان به راحتی می‌شود دریافت که آمریکا نیازمند مذاکره با ایران بود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ادامه دهندگان راه امام حسین(ع) آن‌هایی هستند که از مقاومت در برابر دشمن ترس و واهمه‌ای ندارند و در پیشرفت کشور دل به وعده‌های دشمنان و آمریکا نبسته‌اند.

در پایان این همایش از سه نفر از نخبگان بسیجی تقدیر شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار