رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد:
داریوش دیودیده :از این تعداد واحد 22 واحد در خارج از شهرک‌های صنعتی و 15 واحد دیگر درون شهرک‌های صنعتی استان قرار داشته‌اند.
کد خبر: ۳۲۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 14 November 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از احیا و فعال‌سازی 37 واحد تولیدی صنعتی راکد استان در سال‌های اخیر خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده اظهار کرد: از مهرماه سال 1392 و با شروع کار دولت تدبیر و امید 37 واحد تولیدی صنعتی راکد استان احیا شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای احیا و فعال‌سازی دوباره این واحدها در دولت یازدهم برنامه‌ریزی‌های مناسب و کوشش‌های بسیاری انجام شده است، افزود: از این تعداد واحد 22 واحد در خارج از شهرک‌های صنعتی و 15 واحد دیگر درون شهرک‌های صنعتی استان قرار داشته‌اند.
دیودیده اظهار داشت: تعداد واحد‌های تعطیل شده تا شهریور سال 92 در استان کهگیلویه و بویراحمد 163 مورد بوده است و این میزان تعداد واحدهای تعطیل شده از مهر 92 تاکنون تنها پنج مورد بوده که کاهش بسیار محسوسی داشته است.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و تلاش برای اجرای منویات معظم‌له افزود: در قالب طرح رونق تولید تاکنون به بیش از 69 واحد تولیدی استان 540 میلیارد ریال تسهیلات اعطا شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سامانه رونق تولید 576 واحد و طرح تولیدی ثبت‌نام و 450 طرح‌‌های مصوب کارگروه استانی با مبلغ تسهیلات 4 هزار میلیارد ریالی در قالب طرح رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند و مابقی طرح‌های ثبت ‌نامی نیز در حال پیگیری هستند.
دیودیده افزود: علاوه بر بحث تسهیلات سایر موارد از قبیل تعیین تکلیف بدهی‌های بانکی، رفع مشکل مالیاتی واحدها، رفع مشکلات بیمه‌ای و تامین اجتماعی واحدها، تامین زیرساخت‌ها اعم از آب و برق و زمین و حل و فصل مسایل مدیریتی واحدهای صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر پیگیری می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این مشکلات در نشست‌های متعدد ستاد تسهیل و رونق تولید استان رصد و با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و بانک‌های عامل راهکارهای موجود بررسی و منجر به اتخاذ تصمیماتی می‌شود که اکثر آنها، احیای واحدهای تولیدی راکد را به دنبال داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار