سرمایه گذار لبنانی سیمان مارگون با بیان اینکه در کشورهای مختلف سرمایه گذاری می‌کنیم، بیان کرد: تلاش‌ها بر این است که کارخانه سیمان مارگون به عنوان الگویی از همکاری‌ها برای سرمایه گذاری خارجی در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شود.
کد خبر: ۳۳۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 16 November 2016
سرمایه‌گذار لبنانی سیمان مارگون گفت: ۲۷ نوع سیمان در کارخانه سیمان مارگون تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عباس فواض پیش از ظهر امروز در نشست بررسی و رفع موانع شرکت سیمان هلال خاورمیانه ( مارگون) با اشاره به ظرفیت‌های فراوان موجود در ایران برای سرمایه‌گذاری، اظهار داشت: مواد اولیه و امکانات موجود در ایران سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این کشور تشویق می‌کند.

سرمایه گذار لبنانی سیمان مارگون با بیان اینکه در کشورهای مختلف سرمایه گذاری می‌کنیم، بیان کرد: تلاش‌ها بر این است که کارخانه سیمان مارگون به عنوان الگویی از همکاری‌ها برای سرمایه گذاری خارجی در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شود.

وی ضمن تشکر از مسئولان استانی برای فراهم ساختن شرایط لازم برای سرمایه گذاران، ابراز کرد: بخشی از محصولات کارخانه را در استان به فروش می‌رسانیم.

فواض با بیان اینکه ایران مهم‌ترین کشور و پناهگاه شیعیان جهان است و من این کشور را کشور خودم می‌دانم، تصریح کرد: قول می‌دهم که به طور 100 درصدی خط تولید تا پایان امسال راه‌اندازی شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اولیه این پروژه 400 میلیون تومان بود، تصریح کرد: با راه‌اندازی این کارخانه برای تعداد زیادی از افراد بومی اشتغال‌زایی می‌شود.

سرمایه گذار لبنانی سیمان مارگون با بیان اینکه اینکه کارخانه روزانه 3 هزار و 300 تن سیمان تولید می‌کند، افزود: تولید سالانه کارخانه یک میلیون تن است و حدود 27 نوع سیمان در این کارخانه تهیه و توزیع می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه نمونه‌برداری، مسئول کنترل کیفیت و وجود یک آزمایشگاه مجهز 3 شرط اصلی برای تایید استاندارد کارخانه سیمان مارگون است، اظهار داشت: هنوز آزمایشگاه این کارخانه به طور کامل آیتم‌های استاندارد را کسب نکرده است و نمونه‌برداری انجام شده با استاندارد مطابقت ندارد ولی با نمونه‌برداری‌های بعدی امکان انطباق با استاندارد ایجاد می‌شود.

مهدی متقیان با بیان اینکه کارخانه سیمان مارگون امکان دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد را دارد، تصریح کرد: با توجه به قوانین و مقررات کشور ایران در صورت کسب این پروانه هیچ مانعی برای صادرات محصولات این کارخانه وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار