محنایی: حجم اشتغال و سرمایه گذاری ریالی و ارزی این کارخانه بسیار مهم بوده و احداث این کارخانه در یکی از محرومترین نقاط استان در توسعه اقتصادی این نقاط نقش مهمی دارد.
کد خبر: ۳۳۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 16 November 2016
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهترین راه برای صادرات محصولات کارخانه سیمان مارگون جاده پاتاوه به دهدشت است.

به گزرش خبرنگار مهر، مجید محنایی ظهر چهارشنبه در نشست با سرمایه گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون افزود: این جاده تا پایان سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه فاز دوم کارخانه تا پایان سال جاری نهایی می‌شود، افزود: با بهره‌برداری و آغاز به کار این کارخانه شرایط صادرات و فروش محصولات کارخانه نیز فراهم می شود.

محنایی اظهار داشت: حجم اشتغال و سرمایه گذاری ریالی و ارزی این کارخانه بسیار مهم بوده و احداث این کارخانه در یکی از محرومترین نقاط استان در توسعه اقتصادی این نقاط نقش مهمی دارد.

وی تصریح کرد: اتاق بازگانی، بانک توسعه صادرات و گمرک در حمایت از این طرح فعال بوده و اتاق بازرگانی شرایط اجرای طرح را تسهیل می‌کند.

معاون استاندار با اشاره به لزوم تسهیل راههای صادرات محصول این کارخانه گفت: با احداث راه آهن استان در آینده نزدیک، این محصول به صورت ریلی از استان به مناطق مختلف کشور و خارج از کشور صادر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار