برخی کارشناسان توقف غیرمنتظره در تغییر فرمانداران را تامین نشدن نظر مراجع قدرت، منجمله نمایندگان حوزه های انتخابیه می دانند.
کد خبر: ۳۳۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 17 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل،‌ طاهر شریفی معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر تغییر و جابه‌جایی فرمانداران شهرستان‌های استان اردبیل با توجه به شرایط فعلی منتفی شده است.

وی با اشاره به صحبت‌ها و حرف و حدیث‌هایی مبنی بر تغییر و جابه‌جایی فرمانداران در برخی شهرستان‌های استان اردبیل بیان کرد:‌ قرار بود برخی از فرمانداران شهرستان‌ها تغییر یافته یا جابه‌جا شوند که این امر به دلیل برخی شرایط لغو شد و برنامه‌ای برای تغییر و جابه‌جایی فرمانداران در استان وجود ندارد.

شریفی گفت:‌ شرایط فعلی برای تغییر فرمانداران در شهرستان‌های استان اردبیل مناسب نیست و اگر به نتیجه‌ای برسیم که تغییر و جابه‌جایی فرمانداران می‌تواند پیشرفت و توسعه شهرستان‌ها را به دنبال داشته باشد این کار را انجام خواهیم داد.

به گزارش تابناک اردبیل، در پی اظهارات چندی پیش وزیر کشور مبنی بر تغییر قریب الوقوع حدود 100 فرماندار در کشور، از دو هفته پیش اخبار مربوط به تغییرات در فرمانداران استان اردبیل منتشر شد که در همین زمینه فرماندار خلخال تغییر کرد اما به یکباره مراسم تودیع و معارفه فرماندار مشگین شهر لغو شد و سایر تغییرات در فرمانداری های اردبیل،سرعین و بیله سوار نیز در هاله ای از ابهام ماند.

رسانه های محلی، تغییرات فرمانداران را در شرایط کنونی انتخاباتی ارزیابی کرده و توقف غیرمنتظره در انجام این مسئله را فشارهای پشت پرده از سوی مراجع قدرت و تامین نشدن نظر آنان، منجمله نمایندگان حوزه های انتخابیه می دانند.

یک کارشناس سیاسی محلی با اشاره به اظهارات معاون سیاسی استاندار اردبیل مبنی بر این که تغییر فرمانداران با توجه به شرایط فعلی منتفی شده است، گفت: بی تردید توقف تغییرات به دلیل اختلاف نظرهای جدی درباره گزینه های نهایی از سوی مراجع موردنظر بوده و انجام این موضوع مستلزم توافقات و تامین نظر همه است، مسئله مهمی که بیگمان، دولت در آستانه انتخابات سعی می کند خود را به آن پایبند سازد.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
واقعیت اینست که سهم خواهیهای جورواجور و انفعال وحشتناک در مقابل زیاده خواهان ، وضعیت ناهمگنی را در عرصه مدیریتی استان بدنبال آورده که نتیجه آن خواب سنگین پروژه های حیاتی مانند راه آهن ، پتروشیمی ، بیمارستان تروما و پروژه های مشابه شده است .مروری برکارنامه دولتها از بدو تاسیس استان نشان میدهد درهیچ برهه ای حتی دراوج تحریمها چنین رکود دردآوری در استان اردبیل سایه نینداخته بود. تصمیم گیریهای اساسی مانند انچه در حرکت به سمت تغییر فرمانداران دیدیم از چند فیلتر واگرا عبور میکنند آن برادر بخاطر اینکه در ستاد دکتر چایی خورده میخواهد همه چیز را بنفع خود تغییر دهد و این آبجی آموزش و پرورشی بعد از تصاحب مدیریت بفکر آبجیهای قدیمی خودش است یکی را مشاور استاندار کرده دیگری را مدیرکل و... در این بین معلوم نیست پس نظر ... در کجا جای دارد و تا چه حد اعمال میشود؟؟؟
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
با این فرمایشات جناب آقای شریفی یاد یک حکایت عامیانه افتادم که میگویند : روزی پرنده ای بر روی یک درخت پر شاخ و برگی نشست و بعد از ساعتی خواست که پرواز کند و برود حالا به زبان خودشان درخت را خطاب قرار داد و گفت : من میخواهم پرواز کنم و بروم مواظب خودت باش که یک وقت بادی یا طوفانی تو را از جای نکند و خلاصه سفارش کرد که جای خود محکم بماند و به قول خودمان (دلواپس سلامتی درخت شد ) درخت رو به پرنده کرد و گفت : آخر تو کی (چه وقت ) نشستی که من متوجه تو نشدم حالا اگر پرواز کنی چه مشکلی برای من پیش خواهد آمد نمی دانم ؟؟؟ حالا با توجه به این حکایت کوچک و با احترام به آقایان نمی دانم چقدر خیلی از این بزرگواران در شهرستانها موثرند که با جابه جایی شان ثلمه ای وارد شود بر مجموعه شهرستانها ...... و قصه آنجا تلخ تر میشود که چندین نفر از بزرگواران از سازمانهای دیگر تشریف آورده اند و با ساختار و اهداف و ماموریت های اصلی وزارت کشور آشنایی چندانی ندارند ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار