اختصاصی تابناک کهگیلویه و بویراحمد
مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:ما با تمام توان خود تلاش نمودیم که نظر مثبت کارشناسان وزارت راه و شهرسازی را در خصوص احداث این جاده ، جلب کنیم که خوشبختانه خروجی جلسه ، خبر خوش و امیدوار کننده برای احداث این جاده است.
کد خبر: ۳۳۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳ 21 November 2016
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، از موافقت وزارت راه و شهر سازی برای بررسی امکان سنجی احداث پروژه جاده ای لنده به تشان خبر داد.
محمد علی مردانی که در هنگام این گفتگو در فرودگاه جهت عزیمت به استان بود از جلسه امروز مسئولین استانی با مدیران و کارشناسان وزارت راه و شهر سازی گفت و افزود: ما با تمام توان خود تلاش نمودیم که نظر مثبت کارشناسان وزارت راه و شهرسازی را در خصوص احداث این جاده ، جلب کنیم که خوشبختانه خروجی جلسه ، خبر خوش و امیدوار کننده برای احداث این جاده است.
علیمردانی در ادامه افزود: با توجه به شرایط اعتباری برای پروژه های عمرانی ، برداشتن این قدم برای ما بسیار مهم بود و هر چند با خود عهد بسته ام که تا پروژه ای به تصویب کامل نرسد ، خبر آن را منتشر نکنم اما با این وجود ، خروجی جلسه از نظر من رضایت بخش بوده و تلاش های خود را تا به سرانجام رساندن نهایی این پروژه انجام خواهم داد.
لازم به توضیح است عدل هاشمی در تبلیغات انتخاباتی خود و همچنین در بازدیدهای متعدد از حوزه راه های شهرستان لنده قول داده بود در این زمینه تلاش های خود را بنماید و البته در یکی از صحبت هایش گفته بود مسئولان استانی بجای ماندن در استان راه های ورود به بخش های کارشناسی وزارتخانه ها را پیدا کنند و از آنجا پیگیر امور خود باشند که به نظر می رسد علیمردانی در همین ابتدای کار نشان داده است که به جای صحبت و مصاحبه ، بیشتر به دنبال پیگیری عملی امور است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار