مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست مدیران آموزش و پرورش:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست مدیران آموزش و پرورش استان گفت:مدیریت در این دستگاه باید آینده ساز باشد، نه آینده پذیر، زیرا در مدیریت آینده پذیری دیگران برای سیستم مدیریتی ما تصمیم می گیرند و مجبورم منفعلانه مدیریت نمایبم.
کد خبر: ۳۳۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 23 November 2016

به گزارش تابناک و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کرمانشاه، سلیمان محبی افزود: از همه همکاران دعوت می نمایم، تا از همه پتانسیل های موجود برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش استفاده نمایند و با مدیریت علمی منابع و امکانات، موقعیت مناسب و مطلوبی را برای همکاران فراهم نمایند.
وی گفت: بیاییم با تلاش و امید و پشتکار هر روز را بهتر از دیروز نماییم و برای نیل به این اهداف بلند و آینده محور برنامه ریزی و مدیریت بحران را سر لوحه کارهای خود قرار بدهیم، زیرا در این نوع مدیریت است، که می توانیم فردایی بهتر را برای دانش آموزان استان رقم بزنیم.
محبی در خصوص ضرورت تغییرات خاطر نشان ساخت: تغییرات باید منجر به کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت، رضایت مندی  عمومی، پیشرفت و حرکت رو به جلو شود.
وی گفت: در مدیریت هم باید از دانش مدیریتی و هم تجربه مدیریت، توامان استفاده نماییم، تا بهتر بتوانیم مبانی مدیریتی و خروجی های آن را با کیفیت بالاتری به همکاران ارایه دهیم، بنابراین باید از خرد جمعی و مشورت استفاده بهینه کنیم. 
گفتنی است در این نشست هر کدام از مدیران ادارات آموزش و پرورش استان به ارایه دیدگاه های خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار