در نشست سیاسی با فرماندار لنده مطرح شد:
دبیر حزب کارگزاران شهرستان لنده بزرگترین و مطمئن ترین و قویترین عامل نگهدارنده حکومتها آزادی عمل جهت نیل به توسعه سیاسی می باشد و رسیدن به این مهم از تریبون احزاب امکان پذیر است.
کد خبر: ۳۳۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 24 November 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امروز رئیس و برخی اعضای حزب کارگزاران ، شهرستان لنده با فرماندار جدید این شهرستان دیدار کردند.
در ابتدای این نشست محمد بزمیان دبیر حزب کارگزاران لنده ضمن خیرمقدم و تبریک به فرماندار شهرستان ،به پاس خدمات فرماندار سابق لنده نیزتقدیری داشت.
دبیرحزب کارگزاران انتخاب کریمی نژاد را به این سمت سبب خشنودی و خرسندی احزاب و دوستان اصلاح طلب و همچنین ایجاد نشاط سیاسی در شهرستان دانست و با اشاره به فضای پلیسی و امنیتی که در مناطق کوچک در خصوص فعالیت احزاب وجود دارد از ایشان خواست ، با توجه به اینکه اصل آزادی بیان شرط اساسی برای فعالیت سیاسی است و با توجه به اینکه دانستن حق مردم است و یکی از رسالتهای احزاب روشنگری و آگاهی بخشی به مردم است نسبت به تلطیف فضای سیاسی شهرستان برای بروز و نشست این مهم همکاری شود.
دبیر حزب کارگزاران شهرستان لنده در ادامه صحبتهای خود گفت : بزرگترین و مطمئن ترین و قویترین عامل نگهدارنده حکومتها آزادی عمل جهت نیل به توسعه سیاسی می باشد و رسیدن به این مهم را ِاز تریبون احزاب بیان کرد.
 
مطالبات حزب کارگزاران لنده از فرماندار جدید این شهرستان
 
در ادامه موارد زیر بعنوان مطالبات حزب شهرستان لنده از فرماندار مطرح گردید :
1.احزاب نباید فقط در یارگیری انتخاباتی و جمع کردن آراء دیده شوند بلکه باید به خواسته های و فعالیت احزاب قبل و بعداز انتخابات توجه شود.
2.دفاع از حقوق مردم و احزاب اعم از حقوق اداری و حقوق صنفی و حقوق شهروندی و حقوق سیاسی مورد توجه باشد.
3.به نقش و جایگاه احزاب در بخش مسائل مدیریتی جامعه و نظر خواهی از آنان در انتخاب مدیران همسو اهمیت داده شود.
4.باتوجه به پتانسیل بالای حزب کارگزاران در کشور و استان و وجود مدیرانی بزرگ از این حزب در سطح کشور و استان از نیروهای دارای قابلیت و توان سیاسی حزب در سطوح مختلف مدیریتی در آینده استفاده شود .
5.به جوانان حزب در بحث اشتغال آنها توجه شود.
6.در خصوص برگزاری همایش سیاسی و انجام متینگ در آینده با دعوت از رجال سیاسی برجسته کشوری در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی همکاری شود.
در ادامه لوح تقدیر و  تبریک به فرماندار توسط فاضلی قائم مقام و سخنگوی حزب قرائت و توسط بزمیان دبیر شهرستان، به ایشان اهداء گردید.
قائم مقام حزب کارگزاران لنده علی رضا فاضلی از فرماندار خواست در جهت توسعه سیاسی و توجه به جریانات سیاسی و دفاع از احزاب که مظلوم واقع شده اند بها داده شود.
مطالبات حزب کارگزاران لنده از فرماندار جدید این شهرستان 
درادامه نشست فرماندار لنده با اشاره به تاریخچه احزاب در ایران و سوابق سیاسی خود ، حضور امروز در جمع کارگزاران و در جلسه یادشده را بسیار عالی و خاطره ای خوش بعد از 1 روز کاری سنگین بیان نموده و گفت: از عوامل موثر در موفقیت و ماندگاری احزاب ، تدارک رسانه و تریبونی است که از حزب دفاع نموده و ارگان بیان دیدگاه آن باشد. همچنین تدارک و راه اندازی سایت یا وبلاگ و نزدیکی و تقارب احزاب اصلاح طلب به همدیگر و جلسات رسمی بین مسئولین احزاب برای بیان دیدگاه های آنها که نتیجه و خروجی جلسات بیان کننده مسائل مربوط به جریان اصلاح طلبی باشد و مد نظر جامعه قرار گیرد .
وی همچتین مانیفست حزب را بر جذب حداکثری دانست و خواستار حضور افرادی در احزاب شد که به مبانی دینی و مذهبی و انجام عملی مسائل عبادی پایبندی داشته باشند و به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی پایبندی کامل داشته باشند .
کریمی نژاد راه توسعه شهرستان لنده را بکارگیری از همه ظرفتها دانست ودراین راستا برون رفت از بن بست را مهمترین عامل توسعه یافتگی شهرستان عنوان کرد و در پایان گفت:همه با هم یک دست و هم صدا برای توسعه لنده دست در دست هم دهیم به مهر لنده را کنیم آباد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
والا لنده همش احزاب و سیاستمدار وابینه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار