مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:
محبی: از طرف کمیته امداد چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای احداث ۲۴ واحد برای مددجویان(هر کدام ۲۰۰ میلیون ریال) اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۳۳۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 25 November 2016
۱۴۷ خانواده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداداستان کهگیلویه و بویراحمد در بافت فرسوده گچساران ساکن هستند که ۱۰۱ خانوار مالک، ۲۴ خانوار مستأجر و ۲۲ خانوار سکونت رایگان دارند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل بنیادمسکن استان کهگیلویه و بویراحمد از بافت فرسوده گچساران و منازل مسکونی در دست احداث بازدید کردند.
فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید گفت: بافت فرسوده گچساران جزء اولویت های کمیته امداد است که با پیگیری های مستمر مشکلات موجود باید حل و فصل شوند.
وی با اشاره به اینکه ۱۴۷ خانواده از مددجویان تحت حمایت ساکن در بافت فرسوده گچساران هستند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۱ خانوار مالک، ۲۴ خانوار مستأجر و ۲۲ خانوار سکونت رایگان دارند که ۲۶ خانواده از طرح نوسازی استقبال کرده اند.
محبی گفت: خدمات‌ رسانی مطلوب و بهینه به ساکنان این محلات، بازسازی و نوسازی ساختمان‌ها و اصلاح طول و عرض کوچه‌های این محلات و زیباسازی، بهبود شرایط زندگی از جمله مزایای اجرای این طرح هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد محدودیت های سکونت و اجاره مجدد را از عوامل عدم استقبال ساکنان بافت فرسوده از طرح نوسازی این بافت برشمرد و گفت: از طرف کمیته امداد چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای احداث ۲۴ واحد برای مددجویان(هر کدام ۲۰۰ میلیون ریال) اختصاص داده شده است.
در ادامه ابراهیم فرزانه ، مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید بر تسریع در امر ساخت مسکن مددجویان تأکید و تصریح کرد: به هر خانواری که در بافت فرسوده شهرستان گچساران سکونت دارند از طریق بنیاد مسکن ۳۰میلیون تومان وام کم بهره و ۶۰ میلیون ریال کمک هزینه پرداخت خواهد شد، برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد که در بافت فرسوده شهرستان گچساران سکونت دارند، هزینه صدور پروانه ساخت و تخریب ساختمان به صورت رایگان انجام می شود.
شایسته ذکر است؛ ۲۰هزار و ۹۶۳ نفر در قالب پنج هزار و ۳۲۶ خانوار در محله های فرسوده خیابان کیامرثی، رادک، سادات و لبنان شهرستان گچساران زندگی می کنند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار